Join 10:13, 2025
14 February 18:00 –
15 February 16:00
IMI-kirken
Gunnar Warebergs gate 15, Stavanger, Norge
About the event
Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland
GLED DERE!
Join 10:13 nærmer seg, og går av stabelen 14.-15.februar 2025 i IMI-kirken i Stavanger! I år er det Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland, Impuls og Søndagsskolen Norge i Rogaland som samarbeider om å arrangere leiren.
Join 10:13 er en ”bo-hjemme-leir” for alle fra 5.-7. trinn hvor vi i 2025 får med oss Viggo Klausen som underviser! I løpet av helgen blir det ulike aktiviteter.
Deltakerne får bli en del av en smågruppe med egen leder, de får t-skjorter og delta på aktiviteter og leker! Det blir selvfølgelig kiosk, og kioskpengene er inkludert i prisen!
Fredagskvelden (kl. 18-21) preges av leker, smågrupper, møte med Viggo, bønnevandring, kiosk og mingling. Så sover vi hjemme!
Lørdag (kl. 9.30-16.00) blir det møte med Viggo, pizza, brus, snacks, leker og aktiviteter. Det hele avsluttes med et møte der hele familien er invitert, lørdag kl 15.00!
Meld på barnet ditt nå!
Pris: kr 700,-/600,- (ikke medlem/medlem i Leirklubben) pr person som betales ved påmelding, og inkluderer kioskpenger, mat, aktiviteter og t-skjorte. Påmeldingen åpner 16.desember kl.18.00
Smågruppeopplegg har vært en suksess, så til deg som er voksen: meld deg gjerne som smågruppeleder sammen med noen av de som du vil delta med fra din gruppe / din menighet / din forsamling. Lederinfo kommer, men det vil være å “henge” med de unge, sitte med dem, se dem, prate med dem og anerkjenne dem. Meld deg på som smågruppelederså får du være leder for din gjeng!
Spørsmål eller påmelding som smågruppeleder - kontakt oss på e-post: leir.rogaland@normisjon.no
Ikke ledig plass til alle som vil på leir? Send navn på barn + telefonnummer + menighet på e-post til leir.rogaland@normisjon.no for å stå på venteliste.
Info:
Deltakere som på skolen har en-til-en assistent/ledsager vil ha behov for å ha med ledager på festivalen (dekkes av leirstøtte). Ta kontakt med oss for mer info.
Det koster å reise på leir, men vi ønsker ikke at økonomi skal være til hinder for at barn og unge får reise på leir. Acta Rogaland har en leirstøtteordning hvor det er mulighet for å søke om leirstøtte. Om dette er aktuelt for deg eller noen du kjenner, ta kontakt. Les mer på acta.no/rogaland/leirstotte.
Avbestilling:
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på leiren, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen når det er to uker eller mindre igjen til leiren, vil avmeldingen bli belastet med 200 kr i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. For å melde en deltaker av: send en epost til leir.rogaland@normisjon.no
Kontaktinfo:
Tlf. 51 68 27 50 / 98 21 61 60
E-post: leir.rogaland@normisjon.no
Stegene i påmeldingen i Checkin:
1. Velg antall billetter
2. Fyll ut kontaktinformasjon om den som gjør påmeldingen (bestillingskontakt)
3. Fyll ut informasjon om personen som skal delta på arrangementet (deltakerinformasjon, kan være likt som bestillingskontakten)
4. Tilleggsvalg til billetten (ekstra informasjon, f.eks. allergier)
5. Betalingsvalg
Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret.
IMI-kirken
Gunnar Warebergs gate 15, Stavanger, Norge
Join 10:13, 2025
14 February 18:00 –
15 February 16:00
IMI-kirken
Gunnar Warebergs gate 15, Stavanger, Norge
About the event
Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland
GLED DERE!
Join 10:13 nærmer seg, og går av stabelen 14.-15.februar 2025 i IMI-kirken i Stavanger! I år er det Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland, Impuls og Søndagsskolen Norge i Rogaland som samarbeider om å arrangere leiren.
Join 10:13 er en ”bo-hjemme-leir” for alle fra 5.-7. trinn hvor vi i 2025 får med oss Viggo Klausen som underviser! I løpet av helgen blir det ulike aktiviteter.
Deltakerne får bli en del av en smågruppe med egen leder, de får t-skjorter og delta på aktiviteter og leker! Det blir selvfølgelig kiosk, og kioskpengene er inkludert i prisen!
Fredagskvelden (kl. 18-21) preges av leker, smågrupper, møte med Viggo, bønnevandring, kiosk og mingling. Så sover vi hjemme!
Lørdag (kl. 9.30-16.00) blir det møte med Viggo, pizza, brus, snacks, leker og aktiviteter. Det hele avsluttes med et møte der hele familien er invitert, lørdag kl 15.00!
Meld på barnet ditt nå!
Pris: kr 700,-/600,- (ikke medlem/medlem i Leirklubben) pr person som betales ved påmelding, og inkluderer kioskpenger, mat, aktiviteter og t-skjorte. Påmeldingen åpner 16.desember kl.18.00
Smågruppeopplegg har vært en suksess, så til deg som er voksen: meld deg gjerne som smågruppeleder sammen med noen av de som du vil delta med fra din gruppe / din menighet / din forsamling. Lederinfo kommer, men det vil være å “henge” med de unge, sitte med dem, se dem, prate med dem og anerkjenne dem. Meld deg på som smågruppelederså får du være leder for din gjeng!
Spørsmål eller påmelding som smågruppeleder - kontakt oss på e-post: leir.rogaland@normisjon.no
Ikke ledig plass til alle som vil på leir? Send navn på barn + telefonnummer + menighet på e-post til leir.rogaland@normisjon.no for å stå på venteliste.
Info:
Deltakere som på skolen har en-til-en assistent/ledsager vil ha behov for å ha med ledager på festivalen (dekkes av leirstøtte). Ta kontakt med oss for mer info.
Det koster å reise på leir, men vi ønsker ikke at økonomi skal være til hinder for at barn og unge får reise på leir. Acta Rogaland har en leirstøtteordning hvor det er mulighet for å søke om leirstøtte. Om dette er aktuelt for deg eller noen du kjenner, ta kontakt. Les mer på acta.no/rogaland/leirstotte.
Avbestilling:
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på leiren, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen når det er to uker eller mindre igjen til leiren, vil avmeldingen bli belastet med 200 kr i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. For å melde en deltaker av: send en epost til leir.rogaland@normisjon.no
Kontaktinfo:
Tlf. 51 68 27 50 / 98 21 61 60
E-post: leir.rogaland@normisjon.no
Stegene i påmeldingen i Checkin:
1. Velg antall billetter
2. Fyll ut kontaktinformasjon om den som gjør påmeldingen (bestillingskontakt)
3. Fyll ut informasjon om personen som skal delta på arrangementet (deltakerinformasjon, kan være likt som bestillingskontakten)
4. Tilleggsvalg til billetten (ekstra informasjon, f.eks. allergier)
5. Betalingsvalg
Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret.