Frokostmøte med Schibsted☕️
Tuesday 17 September 2024
08:00 – 09:45
BI Trondheim
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Bli med på vårt frokostmøte hvor vi dykker ned i fremtidens annonsering med Schibsted 📰🚀
Tema 1: “Fremtidens programmatiske kjøp: Hvordan navigere i en (ikke helt) cookie-løs fremtid”
Fredrik Enersen fra Schibsted vil dele sine perspektiver på hvordan Googles beslutning om å beholde tredjepartscookies påvirker det programmatiske landskapet. Få innsikt i hvordan du kan tilpasse deg en fremtid der cookies fortsatt spiller en rolle, men kanskje ikke som den primære aktøren.
Tema 2: “Data & kreativitet: Motstridende faktorer eller en stor smeltedigel?”
Ann Mari Wammeli fra Schibsted utforsker hvordan data kan brukes til å fremme kreativiteten i annonsering. Kan data være en kilde til inspirasjon, eller risikerer vi at det blir en hindring for engasjerende innhold? Bli inspirert til å bruke data på en måte som styrker kreativiteten og gir effektive resultater.
Gå ikke glipp av muligheten til å få verdifulle innsikter og praktiske tips som kan forme dine fremtidige markedsføringsstrategier. Vi ser frem til å se deg der!
📍 Sted: BI Trondheim, Brattørkaia 16.
📆 Dato: 17. september
🥐 Frokost: 08:00-08:45
🗣️Foredrag: 08:45-09:45

BI Trondheim
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Frokostmøte med Schibsted☕️
Tuesday 17 September 2024
08:00 – 09:45
BI Trondheim
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Bli med på vårt frokostmøte hvor vi dykker ned i fremtidens annonsering med Schibsted 📰🚀
Tema 1: “Fremtidens programmatiske kjøp: Hvordan navigere i en (ikke helt) cookie-løs fremtid”
Fredrik Enersen fra Schibsted vil dele sine perspektiver på hvordan Googles beslutning om å beholde tredjepartscookies påvirker det programmatiske landskapet. Få innsikt i hvordan du kan tilpasse deg en fremtid der cookies fortsatt spiller en rolle, men kanskje ikke som den primære aktøren.
Tema 2: “Data & kreativitet: Motstridende faktorer eller en stor smeltedigel?”
Ann Mari Wammeli fra Schibsted utforsker hvordan data kan brukes til å fremme kreativiteten i annonsering. Kan data være en kilde til inspirasjon, eller risikerer vi at det blir en hindring for engasjerende innhold? Bli inspirert til å bruke data på en måte som styrker kreativiteten og gir effektive resultater.
Gå ikke glipp av muligheten til å få verdifulle innsikter og praktiske tips som kan forme dine fremtidige markedsføringsstrategier. Vi ser frem til å se deg der!
📍 Sted: BI Trondheim, Brattørkaia 16.
📆 Dato: 17. september
🥐 Frokost: 08:00-08:45
🗣️Foredrag: 08:45-09:45