Hvordan treffe unge målgrupper med godt innhold i 2025?
Wednesday 4 December
08:30 – 12:00
Vika kino
Vika kino, Ruseløkkveien, Oslo, Norge
About the event
Organizer: Medier24
For tredje gang arrangerer vi seminaret for deg som ønsker å bli klokere på unge målgrupper, slik at du lettere treffer med innhold mot dem. Det er Frida Marie Grande/ @fridamariegrande på Instagram, foredragsholder og rådgiver, som vil lede oss gjennom denne formiddagen.
Denne morgenen vil vi blant annet høre fra Elise Bonilla og Elisabeth Bertonn Johnsrud fra Egmont PEOPLE som jobber tett med flere av sine kunder på TikTok. De vil dele sine erfaringer fra dette arbeidet, og vi vil se nærmere på noen av deres kundecaser.
Byrået Trigger og Dale of Norway forteller om deres svært aktuelle case hvor de har fått den ikoniske OL-genseren fra 1994 tilbake. Les om kampanjen her på KOM24.
Vi hører fra Snapchat Norge og NAV Jobblyst som vil fortelle om hvordan de spesifikt bruker snapchat for å dele tips om jobbsøking til målgruppen unge mellom 18-34 år. Hvordan har de jobbet og stadig jobber for å lykkes med organisk innhold på Snapchat. Her vil NAV Jobblyst vise frem sin metode, resultater og eksempler på innhold.
LO Media vil gi oss innblikk i hvordan de jobber for å treffe unge med sitt redaksjonelle innhold. Både Fagforbundet og TV 2 vil snakke om sitt arbeid på TikTok. Fagforbundet vil fokusere på hvordan arbeidet med kanalen har styrket omdømme i aldersgruppen 18-25 år i den nyeste omdømmeundersøkelsen til Ipsos. TV 2 vil snakke om hvordan de har bygget et så stort engasjement de siste to årene.
Du er hjertelig velkommen til vårt unge målgrupper 3.0-event hvor vi kan garantere julestemning og godt faglig innhold i skjønn forening 🎅🏼. Håper vi ses!
Vika kino
Vika kino, Ruseløkkveien, Oslo, Norge
Hvordan treffe unge målgrupper med godt innhold i 2025?
Wednesday 4 December
08:30 – 12:00
Vika kino
Vika kino, Ruseløkkveien, Oslo, Norge
About the event
Organizer: Medier24
For tredje gang arrangerer vi seminaret for deg som ønsker å bli klokere på unge målgrupper, slik at du lettere treffer med innhold mot dem. Det er Frida Marie Grande/ @fridamariegrande på Instagram, foredragsholder og rådgiver, som vil lede oss gjennom denne formiddagen.
Denne morgenen vil vi blant annet høre fra Elise Bonilla og Elisabeth Bertonn Johnsrud fra Egmont PEOPLE som jobber tett med flere av sine kunder på TikTok. De vil dele sine erfaringer fra dette arbeidet, og vi vil se nærmere på noen av deres kundecaser.
Byrået Trigger og Dale of Norway forteller om deres svært aktuelle case hvor de har fått den ikoniske OL-genseren fra 1994 tilbake. Les om kampanjen her på KOM24.
Vi hører fra Snapchat Norge og NAV Jobblyst som vil fortelle om hvordan de spesifikt bruker snapchat for å dele tips om jobbsøking til målgruppen unge mellom 18-34 år. Hvordan har de jobbet og stadig jobber for å lykkes med organisk innhold på Snapchat. Her vil NAV Jobblyst vise frem sin metode, resultater og eksempler på innhold.
LO Media vil gi oss innblikk i hvordan de jobber for å treffe unge med sitt redaksjonelle innhold. Både Fagforbundet og TV 2 vil snakke om sitt arbeid på TikTok. Fagforbundet vil fokusere på hvordan arbeidet med kanalen har styrket omdømme i aldersgruppen 18-25 år i den nyeste omdømmeundersøkelsen til Ipsos. TV 2 vil snakke om hvordan de har bygget et så stort engasjement de siste to årene.