Partner påmelding, DND 24
Torsdag 23. mai
09:00 – 16:00
Radisson Red, Økern
Radisson RED Oslo Økern, Lørenfaret, Oslo, Norge
Om arrangementet
Arrangør: Den norske dataforening
Bli partner på årets DND konferanse!
Den norske dataforeningen er med på å skape mange arrangementer, møteplasser og øyeblikk for alle de som utgjør data og it-bransjen i større eller mindre grad. Hver og en av disse fortjener oppmerksomhet, men selve nordlyset i løpet av et år er DND-konferansen.
DND24 heter AI, praksis og trender. Kunstig intellgens har vært snakket om i IT-miljøene lenge, og etter at chatGPT ble lansert på slutten av 2022 har det også vært en stor del av den generelle samfunnsdebatten. I debatten om AI har den ofte blitt fremhevet som et voldsomt fremskritt, men også som noe skummelt. Hvordan skal vi bruke AI? Hvordan kan vi hindre at AI blir misbrukt? Denne balansegangen preger også programmet for årets konferanse!
Vi er overbevist om at deres deltakelse som partner vil være en vinn-vinn-situasjon, og her er noen grunner til hvorfor dere bør være vår partner:
Synlighet og merkevareeksponering: Som partner får din virksomhet en fremtredende plassering både online i forkant og under arrangementet, slik at dere kan nå ut til potensielle nye medarbeidere, kunder og samarbeidspartnere.
Nettverksmuligheter: DND-konferansen tiltrekker seg ledende aktører og fagfolk, og dette partnerskapet gir dere en unik mulighet til å nettverke og etablere verdifulle relasjoner.
Faglig utvikling: Som partner får dere tilgang til foredrag og paneldebatter med en blanding av de som er nye i å presentere samt nasjonale og ofte anerkjente foredragsholdere som kan bidra til å styrke deres kompetanse og innsikt innenfor de nyeste trender og innovasjoner.
Markedsføringsmuligheter: Gjennom partnerskapet får dere muligheten til å markedsføre deres produkter og tjenester direkte til målgruppen gjennom ulike kanaler som konferanseprogrammet, nettsiden og sosiale medier.
Egne ansatte: De ulike partnerpakkene gir ulik antall gratis eller reduserte billetter til konferansen. Noe som gir et kompetanseløft for egne ansatte.
Radisson Red, Økern
Radisson RED Oslo Økern, Lørenfaret, Oslo, Norge
Partner påmelding, DND 24
Torsdag 23. mai
09:00 – 16:00
Radisson Red, Økern
Radisson RED Oslo Økern, Lørenfaret, Oslo, Norge
Om arrangementet
Arrangør: Den norske dataforening
Bli partner på årets DND konferanse!
Den norske dataforeningen er med på å skape mange arrangementer, møteplasser og øyeblikk for alle de som utgjør data og it-bransjen i større eller mindre grad. Hver og en av disse fortjener oppmerksomhet, men selve nordlyset i løpet av et år er DND-konferansen.
DND24 heter AI, praksis og trender. Kunstig intellgens har vært snakket om i IT-miljøene lenge, og etter at chatGPT ble lansert på slutten av 2022 har det også vært en stor del av den generelle samfunnsdebatten. I debatten om AI har den ofte blitt fremhevet som et voldsomt fremskritt, men også som noe skummelt. Hvordan skal vi bruke AI? Hvordan kan vi hindre at AI blir misbrukt? Denne balansegangen preger også programmet for årets konferanse!
Vi er overbevist om at deres deltakelse som partner vil være en vinn-vinn-situasjon, og her er noen grunner til hvorfor dere bør være vår partner:
Synlighet og merkevareeksponering: Som partner får din virksomhet en fremtredende plassering både online i forkant og under arrangementet, slik at dere kan nå ut til potensielle nye medarbeidere, kunder og samarbeidspartnere.
Nettverksmuligheter: DND-konferansen tiltrekker seg ledende aktører og fagfolk, og dette partnerskapet gir dere en unik mulighet til å nettverke og etablere verdifulle relasjoner.
Faglig utvikling: Som partner får dere tilgang til foredrag og paneldebatter med en blanding av de som er nye i å presentere samt nasjonale og ofte anerkjente foredragsholdere som kan bidra til å styrke deres kompetanse og innsikt innenfor de nyeste trender og innovasjoner.
Markedsføringsmuligheter: Gjennom partnerskapet får dere muligheten til å markedsføre deres produkter og tjenester direkte til målgruppen gjennom ulike kanaler som konferanseprogrammet, nettsiden og sosiale medier.
Egne ansatte: De ulike partnerpakkene gir ulik antall gratis eller reduserte billetter til konferansen. Noe som gir et kompetanseløft for egne ansatte.