Opptak: Ung spesial! 18-åringer møter toppsjefene 🚀
7 March 2024 09:00 –
31 March 2024 16:00
About the event
Organizer: Norwegian Online News Association
Alle ansatte i NONAs medlemsbedrifter har gratis tilgang til arrangementet, mens ikke-medlemmer kan kjøpe tilgang. Skaff ditt opptak her 👇
I mediebransjen snakker vi mye OM unge brukere, men hvor ofte snakker vi MED dem?
På dette arrangementet skal 18-åringene Zita, Zakariya og Bjørn Andreas fortelle oss om sitt forhold til nyheter, bruk av sosiale medier, og hva de egentlig mener om norske medier i dag.
På scenen får de selskap av sjefredaktør i VG, Gard Steiro, sjefredaktør i Aftenposten, Trine Eilertsen og programdirektør i NRK, Camilla Bjørn, som i et sjeldent møte mellom toppsjefer og unge brukere skal gjøre oss klokere på hva som faktisk må til for å engasjere Generasjon Z.
For hvor langt har bransjen egentlig kommet når det gjelder å levere på disse brukernes vaner og behov?
Samtalen ledes av 18 år gamle Dimytro «Dima» Maliarchuk, som er journalistlærling i VG.
I tillegg får du:
🌟 Nøkkelfunn fra UNG2024, et av landets mest omfattende målgruppestudier om unge i Norge mellom 15-25 år.
🙋♀️ Casepresentasjoner fra Dagens Næringsliv, Fædrelandsvennen og TV 2 om konkrete initiativer for å nå unge brukere.
Medlemsbedrifter er: TV 2, Stavanger Aftenblad, E24, Nidaros, Adresseavisen, Vårt Land, Tønsbergs Blad, Fædrelandsvennen, Medier24, Teknisk Ukeblad Media, Nettavisen, Amedia Utvikling, NRK, Dagbladet, LO Media, Aftenposten, Bergensavisen, Tun Media, ABC Startsiden, Verdens Gang, NTB, Scandinavia Online, Dagens Næringsliv og Sunnmørsposten.
👉 Vurderer ditt mediehus å bli medlem? Kontakt oss på epost her: styret@nona.no

Opptak: Ung spesial! 18-åringer møter toppsjefene 🚀
7 March 2024 09:00 –
31 March 2024 16:00
About the event
Organizer: Norwegian Online News Association
Alle ansatte i NONAs medlemsbedrifter har gratis tilgang til arrangementet, mens ikke-medlemmer kan kjøpe tilgang. Skaff ditt opptak her 👇
I mediebransjen snakker vi mye OM unge brukere, men hvor ofte snakker vi MED dem?
På dette arrangementet skal 18-åringene Zita, Zakariya og Bjørn Andreas fortelle oss om sitt forhold til nyheter, bruk av sosiale medier, og hva de egentlig mener om norske medier i dag.
På scenen får de selskap av sjefredaktør i VG, Gard Steiro, sjefredaktør i Aftenposten, Trine Eilertsen og programdirektør i NRK, Camilla Bjørn, som i et sjeldent møte mellom toppsjefer og unge brukere skal gjøre oss klokere på hva som faktisk må til for å engasjere Generasjon Z.
For hvor langt har bransjen egentlig kommet når det gjelder å levere på disse brukernes vaner og behov?
Samtalen ledes av 18 år gamle Dimytro «Dima» Maliarchuk, som er journalistlærling i VG.
I tillegg får du:
🌟 Nøkkelfunn fra UNG2024, et av landets mest omfattende målgruppestudier om unge i Norge mellom 15-25 år.
🙋♀️ Casepresentasjoner fra Dagens Næringsliv, Fædrelandsvennen og TV 2 om konkrete initiativer for å nå unge brukere.
Medlemsbedrifter er: TV 2, Stavanger Aftenblad, E24, Nidaros, Adresseavisen, Vårt Land, Tønsbergs Blad, Fædrelandsvennen, Medier24, Teknisk Ukeblad Media, Nettavisen, Amedia Utvikling, NRK, Dagbladet, LO Media, Aftenposten, Bergensavisen, Tun Media, ABC Startsiden, Verdens Gang, NTB, Scandinavia Online, Dagens Næringsliv og Sunnmørsposten.
👉 Vurderer ditt mediehus å bli medlem? Kontakt oss på epost her: styret@nona.no