E-handelsdagen og workshop om optimalisering
Wednesday 24 April 2024
09:00 – 16:00
Brandsdal Group
Brandsdal Group AS, Mjåvannsvegen 201, Kristiansand, Norge
About the event
Organizer: E Waves, INEVO og Brandsdal Group
Mange nettbutikker går en tøff tid i møte.
Forbrukere bruker mindre penger og verdensøkonomien er usikker. Samtidig ønsker bedrifter å øke omsetningen uten å øke kostnadene.
Løsningen er å fokusere på optimalisering!
Optimalisering er den røde tråden på årets e-handelsdag. Du får praktiske tips, case studier og historier om optimalisering. Vi dekker temaene e-postmarkedsføring, AI, ledelse, checkout og levering. I tillegg får du innspill på når det er dumt å optimalisere og farene med manipulerende design.
Vi streamer de viktigste foredragene fra Oslo og kjører workshop hos Brandsdal Group. Spørsmålet er:
Hva kan du gjøre hos deg for å optimalisere driften din og øke omsetningen uten å øke kostnadene?
Vi møtes hos Brandsdal Group, Mjåvannsvegen 201. Lunsj serveres.
------------
Program:
09.00
Introduksjon: Børge Jomaas, E-Waves
Streaming: INEVO, Karl Philip Lund.
Introduksjon.
------------
09.10.
Streaming: Sleeknote, Mogens Møller.
Best Practices for optimalisering av nettbutikker i 2024. Mogens presenterer de mest verdifulle takeaways fra 240 brukertester og eye-tracking hos bl.a. Amazon, H&M, Zalando, Walmart, AliExpress, eBay, Zappos.
------------
09.40.
Pause
------------
10.00.
Streaming: Profitmetrics, Fredrik Boysen.
Hvordan nettbutikker kan optimalisere i en AI-drevet tid?
------------
10.20.
Streaming: Ingrid.com.
Hvordan jobbe med optimalisering av frakt og levering? Fraktkostnadene øker! Vi lærer hvordan de beste internasjonale nettbutikkene jobber med optimalisering av frakt og levering.
------------
10.40.
Pause. Vi beveger oss fra kantina og inn i grupperom. Bransdal Group ansatte skal ha lunsj.
------------
11.00.
Streaming: Nudgelab, Irmelin Bergh.
Overoptimization - Dark patterns.
------------
11.30.
Lunsj for deltakere i kantina.
------------
12.15.
Workshop ved Aptum.
------------
1350.
Streaming: Jazzcode, Carl Størmer
Når er det en dårlig idé å optimalisere? Optimalisering kan gå på bekostning av fleksibilitet, timing og læring.
------------
14.30.
Pause.
------------
14.50.
Streaming: Elkjøp, Julia Paulsen.
Hvordan skape kundeverdi ved å optimalisere A/B-testing? Lær hvordan Elkjøp jobber med optimalisering og CRO.
------------
15.10.
Pause.
------------
15.30.
Streaming: INEVO, Sebastian Stensli Melvold.
Optimalisering av e-postmarkedsføring for ledende nettbutikker. De fleste nettbutikker feiler med e-postmarkedsføring. Gjort riktig, så blir e-post raskt din beste markedskanal.
------------
15.40.
Streaming: Moen & co, Thomas Moen.
Praktisk bruk av AI for nettbutikker. Det er mye hype rundt AI. I denne sesjonen får du en praktisk innføring i hvordan nettbutikker bruker AI i hverdagen.
------------
15.50.
Avslutning
------------

Brandsdal Group
Brandsdal Group AS, Mjåvannsvegen 201, Kristiansand, Norge

E-handelsdagen og workshop om optimalisering
Wednesday 24 April 2024
09:00 – 16:00
Brandsdal Group
Brandsdal Group AS, Mjåvannsvegen 201, Kristiansand, Norge
About the event
Organizer: E Waves, INEVO og Brandsdal Group
Mange nettbutikker går en tøff tid i møte.
Forbrukere bruker mindre penger og verdensøkonomien er usikker. Samtidig ønsker bedrifter å øke omsetningen uten å øke kostnadene.
Løsningen er å fokusere på optimalisering!
Optimalisering er den røde tråden på årets e-handelsdag. Du får praktiske tips, case studier og historier om optimalisering. Vi dekker temaene e-postmarkedsføring, AI, ledelse, checkout og levering. I tillegg får du innspill på når det er dumt å optimalisere og farene med manipulerende design.
Vi streamer de viktigste foredragene fra Oslo og kjører workshop hos Brandsdal Group. Spørsmålet er:
Hva kan du gjøre hos deg for å optimalisere driften din og øke omsetningen uten å øke kostnadene?
Vi møtes hos Brandsdal Group, Mjåvannsvegen 201. Lunsj serveres.
------------
Program:
09.00
Introduksjon: Børge Jomaas, E-Waves
Streaming: INEVO, Karl Philip Lund.
Introduksjon.
------------
09.10.
Streaming: Sleeknote, Mogens Møller.
Best Practices for optimalisering av nettbutikker i 2024. Mogens presenterer de mest verdifulle takeaways fra 240 brukertester og eye-tracking hos bl.a. Amazon, H&M, Zalando, Walmart, AliExpress, eBay, Zappos.
------------
09.40.
Pause
------------
10.00.
Streaming: Profitmetrics, Fredrik Boysen.
Hvordan nettbutikker kan optimalisere i en AI-drevet tid?
------------
10.20.
Streaming: Ingrid.com.
Hvordan jobbe med optimalisering av frakt og levering? Fraktkostnadene øker! Vi lærer hvordan de beste internasjonale nettbutikkene jobber med optimalisering av frakt og levering.
------------
10.40.
Pause. Vi beveger oss fra kantina og inn i grupperom. Bransdal Group ansatte skal ha lunsj.
------------
11.00.
Streaming: Nudgelab, Irmelin Bergh.
Overoptimization - Dark patterns.
------------
11.30.
Lunsj for deltakere i kantina.
------------
12.15.
Workshop ved Aptum.
------------
1350.
Streaming: Jazzcode, Carl Størmer
Når er det en dårlig idé å optimalisere? Optimalisering kan gå på bekostning av fleksibilitet, timing og læring.
------------
14.30.
Pause.
------------
14.50.
Streaming: Elkjøp, Julia Paulsen.
Hvordan skape kundeverdi ved å optimalisere A/B-testing? Lær hvordan Elkjøp jobber med optimalisering og CRO.
------------
15.10.
Pause.
------------
15.30.
Streaming: INEVO, Sebastian Stensli Melvold.
Optimalisering av e-postmarkedsføring for ledende nettbutikker. De fleste nettbutikker feiler med e-postmarkedsføring. Gjort riktig, så blir e-post raskt din beste markedskanal.
------------
15.40.
Streaming: Moen & co, Thomas Moen.
Praktisk bruk av AI for nettbutikker. Det er mye hype rundt AI. I denne sesjonen får du en praktisk innføring i hvordan nettbutikker bruker AI i hverdagen.
------------
15.50.
Avslutning
------------