Logo

10:13-festivalen, Horve 2024

About the event

Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland

Endelig påmelding for deltakere som var med i trekningen og som har fått plass på festivalen og venteliste for dem som ikke har fått plass på festivalen. Har du spørsmål kan du sende en epost til: 1013@normisjon.no

---------

Deltakere påmeldt forhåndspåmeldingen til trekningen har fått en link på epost som skal brukes til påmelding for trukket overnattingsalternativ.

 

Før du starter påmeldingen:

Dette er endelig påmelding etter forhåndpåmelding og trekning. I tillegg kan nye deltakere melde seg på venteliste.

 

Vi anbefaler at foreldre/foresatte melder på sine egne barn så langt det lar seg gjøre. Dette grunnet at vi innhenter noen tillatelser, som tur til Kongeparken, men også at det er mulig å legge inn lommepenger til barnet ved påmelding. Les mer om hvordan vi utvikler en kontantfri festival lenger nede i teksten.

Dersom du likevel skal melde på en større gruppe, ber vi deg ha klart følgende informasjon for hvert barn: fullt navn og adresse, to telefonnummer til foresatte, epostadresser til foresatte, tillatelse til å reise i Kongeparken, og eventuelt også: Tillatelse paintball (kun 7.klassinger), sum lommepenger og kontonummer.


---------------------------------

Denne festivalen arrangeres av Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland.

10:13 har blitt en av regionens aller største happeninger. Vi ser frem til å samle mange 10-13-åringer på Horve og gi dem en topp uke med Jesus i sentrum. Sammen med deltakerne vil vi ha en god gjeng frivillige ledere. Det blir fullt trøkk fra første time!

Når: 5.-9.august 2024
Sted: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Alder: Født i 2011-2013 (ferdig med 5.-7.klasse sommeren 2024)
Det betyr at deltakere født i 2014 ikke er gamle nok i år, selv om de fyller 10 år før festivalen starter.

Hvorfor 10:13?
Vi vil invitere deg og dine venner til sommerens råeste festival! Uke 32 fyller vi Horve med mange tweens og ledere. Vi bader, leker, har aktiviteter og konkurranser, kjøper snop og digg i kaféen, spiller brettspill, talentshow, diskotek, og mye mer - og torsdagen reiser vi alle i Kongeparken! (Buss og inngang til Kongeparken er inkludert i prisen for festivalen). Egne gjengledere er med for å bli bedre kjent med deg, og det er også god mulighet for å bli kjent med andre! Vi har et eget stort møtetelt hvor vi skal få bli bedre kjent med Jesus gjennom kjekke møter med andakter, lovsang og bønn. Ingenting å lure på - dette vil du ikke gå glipp av!

Trygg og sikker: 
Sikkerhet står alltid høyt på Acta sine arrangementer, og alt vi gjennomfører er godt planlagt. Hver deltaker vil ha én utvalgt leder under hele festivalen som passer på at deltakeren har det bra, kommer til måltider og deltar på samlinger. I Kongeparken går ingen alene, og vi vil ha et avtalt samlingspunkt med tilgjengelige ledere hele tiden.

Ved påmelding vil vi ha foreldres/foresattes tillatelse for tur til Kongeparken, og også til aktiviteten paintball (sistnevnte kun mulig for 2011-modeller).

Deltakere som på skolen har en-til-en assistent/ledsager vil ha behov for å ha med ledsager på festivalen (dekkes av leirstøtte). Ta kontakt med oss for mer info.

Hva skjer på 10:13?
En vanlig dag består av aktiviteter, konkurranser, måltider, samlinger, grupper, fritid, bading, kiosk og kafé. 

Priser
Prisen er ulik etter hvor du skal sove. Internat er 5-6 mannsrom med eget bad, og hovedbygg/hytte er 2-10 mannsrom med et fellesbad på gangen som deles med andre rom. Teltovernatting og bo-hjemme er også mulig, se informasjon i egne avsnitt lenger nede.

Prisene er medlem i leirklubben / ikke-medlem:

Bo-hjemme: 2200,- / 2400,-
Telt: 2700,- / 2900,-

Hovedbygg/Hytte: 3200,- / 3400,-
Internat: 3700,- / 3900,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben

Teltleir:
Vi tilbyr deltakere å sove ute i en egen teltleir. I teltleiren blir det god stemning med bålpanne på kvelden og mye mer! Teltleiren er inne på festivalområdet for å gjøre avstandene mindre og opplevelsene enda bedre. Deltakere får nær tilgang på varm dusj, vask og toaletter. Gutter og jenter må bo i hver sine telt. Det er egne ledertelt med voksne i teltleiren. Telt må i utgangspunktet medbringes. Hvis noen ikke har mulighet til dette, sjekk ut frilager.no og ta evt. kontakt med oss på epost: 1013@normisjon.no
Les mer om teltleiren på hjemmesiden vår.

Bo-hjemme:
Vi tilbyr også "bo-hjemme"-overnatting. Du får bli med på alt som skjer på festivalen, men sover hjemme. Foreldre/foresatte må selv stå for transport morgen og kveld. (Er dere flere som reiser sammen blir det mindre kjøring på hver familie).

Kontantfri festival:
For å gjøre det enkelt å handle i kaféen og kiosken på festivalen, samtidig som deltakerne slipper å være redde for å miste pengene sine, så tilbyr vi en kontantfri løsning. Ved påmelding i Checkin vil det være mulig å betale inn ønsket sum lommepenger til den enkelte deltaker. Denne summen blir registrert på deltakerens festivalbånd som brukes ved kjøp under festivalen. Hvis deltakeren har penger igjen når festivalen er slutt, vil deltakeren få pengene igjen*. Skriv gjerne inn et kontonummer som restbeløpet skal tilbakeføres til i påmeldingen.

*Vi gjør oppmerksom på at beløp mindre enn 100 kr tilbakebetales ikke til konto, men kan fås ut i kontanter før deltakeren reiser hjem fra festivalen. Beløp mindre enn 100 kr som ikke tas ut i kontanter før hjemreise, vil bli gitt i gave til festivalen. 

 

Avbestilling:

Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på 10:13-festivalen, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen etter 15.april vil avmeldingen bli belastet med 500 kr i avmeldingsgebyr. Skjer avmeldingen når det er 14 dager eller mindre igjen til festivalen, vil avmeldingen bli belastet med halve kontingenten i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. Må festivalen avlyses vil en få full refusjon.
For å melde en deltaker av: send en epost til 1013@normisjon.no

 

Har du spørsmål, send en epost til: 1013@normisjon.no

Se gjerne vår hjemmeside: www.1013.no

 

Stegene i påmeldingen i Checkin:

1. Velg antall billetter (obs, ikke mulig å gå tilbake til)

2. Fyll ut kontaktinformasjon om den som gjør påmeldingen (bestillingskontakt)

3. Fyll ut informasjon om personen som skal delta på arrangementet (deltakerinformasjon, kan være likt som bestillingskontakten)

4. Tilleggsvalg til billetten (ekstra informasjon, f.eks. allergier)

5. Betalingsvalg

Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret. 

 

 

Map displaying event location

Horve Ungdomssenter

Ryfylkeveien 757, Sandnes, Norge

10:13-festivalen, Horve 2024

10:13-festivalen, Horve 2024

About the event

Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland

Endelig påmelding for deltakere som var med i trekningen og som har fått plass på festivalen og venteliste for dem som ikke har fått plass på festivalen. Har du spørsmål kan du sende en epost til: 1013@normisjon.no

---------

Deltakere påmeldt forhåndspåmeldingen til trekningen har fått en link på epost som skal brukes til påmelding for trukket overnattingsalternativ.

 

Før du starter påmeldingen:

Dette er endelig påmelding etter forhåndpåmelding og trekning. I tillegg kan nye deltakere melde seg på venteliste.

 

Vi anbefaler at foreldre/foresatte melder på sine egne barn så langt det lar seg gjøre. Dette grunnet at vi innhenter noen tillatelser, som tur til Kongeparken, men også at det er mulig å legge inn lommepenger til barnet ved påmelding. Les mer om hvordan vi utvikler en kontantfri festival lenger nede i teksten.

Dersom du likevel skal melde på en større gruppe, ber vi deg ha klart følgende informasjon for hvert barn: fullt navn og adresse, to telefonnummer til foresatte, epostadresser til foresatte, tillatelse til å reise i Kongeparken, og eventuelt også: Tillatelse paintball (kun 7.klassinger), sum lommepenger og kontonummer.


---------------------------------

Denne festivalen arrangeres av Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland.

10:13 har blitt en av regionens aller største happeninger. Vi ser frem til å samle mange 10-13-åringer på Horve og gi dem en topp uke med Jesus i sentrum. Sammen med deltakerne vil vi ha en god gjeng frivillige ledere. Det blir fullt trøkk fra første time!

Når: 5.-9.august 2024
Sted: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Alder: Født i 2011-2013 (ferdig med 5.-7.klasse sommeren 2024)
Det betyr at deltakere født i 2014 ikke er gamle nok i år, selv om de fyller 10 år før festivalen starter.

Hvorfor 10:13?
Vi vil invitere deg og dine venner til sommerens råeste festival! Uke 32 fyller vi Horve med mange tweens og ledere. Vi bader, leker, har aktiviteter og konkurranser, kjøper snop og digg i kaféen, spiller brettspill, talentshow, diskotek, og mye mer - og torsdagen reiser vi alle i Kongeparken! (Buss og inngang til Kongeparken er inkludert i prisen for festivalen). Egne gjengledere er med for å bli bedre kjent med deg, og det er også god mulighet for å bli kjent med andre! Vi har et eget stort møtetelt hvor vi skal få bli bedre kjent med Jesus gjennom kjekke møter med andakter, lovsang og bønn. Ingenting å lure på - dette vil du ikke gå glipp av!

Trygg og sikker: 
Sikkerhet står alltid høyt på Acta sine arrangementer, og alt vi gjennomfører er godt planlagt. Hver deltaker vil ha én utvalgt leder under hele festivalen som passer på at deltakeren har det bra, kommer til måltider og deltar på samlinger. I Kongeparken går ingen alene, og vi vil ha et avtalt samlingspunkt med tilgjengelige ledere hele tiden.

Ved påmelding vil vi ha foreldres/foresattes tillatelse for tur til Kongeparken, og også til aktiviteten paintball (sistnevnte kun mulig for 2011-modeller).

Deltakere som på skolen har en-til-en assistent/ledsager vil ha behov for å ha med ledsager på festivalen (dekkes av leirstøtte). Ta kontakt med oss for mer info.

Hva skjer på 10:13?
En vanlig dag består av aktiviteter, konkurranser, måltider, samlinger, grupper, fritid, bading, kiosk og kafé. 

Priser
Prisen er ulik etter hvor du skal sove. Internat er 5-6 mannsrom med eget bad, og hovedbygg/hytte er 2-10 mannsrom med et fellesbad på gangen som deles med andre rom. Teltovernatting og bo-hjemme er også mulig, se informasjon i egne avsnitt lenger nede.

Prisene er medlem i leirklubben / ikke-medlem:

Bo-hjemme: 2200,- / 2400,-
Telt: 2700,- / 2900,-

Hovedbygg/Hytte: 3200,- / 3400,-
Internat: 3700,- / 3900,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben

Teltleir:
Vi tilbyr deltakere å sove ute i en egen teltleir. I teltleiren blir det god stemning med bålpanne på kvelden og mye mer! Teltleiren er inne på festivalområdet for å gjøre avstandene mindre og opplevelsene enda bedre. Deltakere får nær tilgang på varm dusj, vask og toaletter. Gutter og jenter må bo i hver sine telt. Det er egne ledertelt med voksne i teltleiren. Telt må i utgangspunktet medbringes. Hvis noen ikke har mulighet til dette, sjekk ut frilager.no og ta evt. kontakt med oss på epost: 1013@normisjon.no
Les mer om teltleiren på hjemmesiden vår.

Bo-hjemme:
Vi tilbyr også "bo-hjemme"-overnatting. Du får bli med på alt som skjer på festivalen, men sover hjemme. Foreldre/foresatte må selv stå for transport morgen og kveld. (Er dere flere som reiser sammen blir det mindre kjøring på hver familie).

Kontantfri festival:
For å gjøre det enkelt å handle i kaféen og kiosken på festivalen, samtidig som deltakerne slipper å være redde for å miste pengene sine, så tilbyr vi en kontantfri løsning. Ved påmelding i Checkin vil det være mulig å betale inn ønsket sum lommepenger til den enkelte deltaker. Denne summen blir registrert på deltakerens festivalbånd som brukes ved kjøp under festivalen. Hvis deltakeren har penger igjen når festivalen er slutt, vil deltakeren få pengene igjen*. Skriv gjerne inn et kontonummer som restbeløpet skal tilbakeføres til i påmeldingen.

*Vi gjør oppmerksom på at beløp mindre enn 100 kr tilbakebetales ikke til konto, men kan fås ut i kontanter før deltakeren reiser hjem fra festivalen. Beløp mindre enn 100 kr som ikke tas ut i kontanter før hjemreise, vil bli gitt i gave til festivalen. 

 

Avbestilling:

Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på 10:13-festivalen, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen etter 15.april vil avmeldingen bli belastet med 500 kr i avmeldingsgebyr. Skjer avmeldingen når det er 14 dager eller mindre igjen til festivalen, vil avmeldingen bli belastet med halve kontingenten i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. Må festivalen avlyses vil en få full refusjon.
For å melde en deltaker av: send en epost til 1013@normisjon.no

 

Har du spørsmål, send en epost til: 1013@normisjon.no

Se gjerne vår hjemmeside: www.1013.no

 

Stegene i påmeldingen i Checkin:

1. Velg antall billetter (obs, ikke mulig å gå tilbake til)

2. Fyll ut kontaktinformasjon om den som gjør påmeldingen (bestillingskontakt)

3. Fyll ut informasjon om personen som skal delta på arrangementet (deltakerinformasjon, kan være likt som bestillingskontakten)

4. Tilleggsvalg til billetten (ekstra informasjon, f.eks. allergier)

5. Betalingsvalg

Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret.