Logo

10:13 LederKickOff 2024

About the event

Organizer: Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland

Påmeldingsfrist: 21.april

Vi gleder oss masse til 10:13!

26.-28.april tar vi en helg på Horve for KickOff for ledere! 

KickOff starter fredag 26.april med registrering kl.18:00 og slutter søndag 28.april ca. kl.15:00. 

I løpet av helgen skal vi spise god mat, sette fokus, blir kjent, ha det sosialt sammen og forberede oss til årets festival. 

Vi gleder oss til å se deg!

Når : 26.-28. april 2024
Hvor : Horve ungdomssenter (Ryfylkeveien 757, 4308 Sandnes)
Hvem kan delta?: Alle som skal være ledere på 10:13-festivalen 2024/ alle som står på venteliste for å få være leder på 10:13-festivalen 2024/alle som ikke vet sikkert enda, men som håper at de får til å bli med som ledere på 10:13-festivalen 2024.
KickOff er en flott mulighet til å treffe andre ledere, være sammen, ha det gøy, bli bedre kjent og lære mer om 10:13-festivalen
Pris: 1000,-/1400,- (medlem/ikke medlem i Leirklubben)
(Du kan bli medlem i Leirklubben når du melder deg på)  

 

Kan du ikke være med mer enn av dagene? Ta kontakt med oss på 1013@normisjon.no


Det koster å reise på leir, men vi ønsker ikke at økonomi skal være til hinder for at barn og unge får reise på leir. Acta Rogaland har en leirstøtteordning hvor det er mulighet for å søke om leirstøtte.  Om dette er aktuelt for deg eller noen du kjenner, ta kontakt.  Les mer på acta.no/rogaland/leirstotte. 

 

Trenger du hjelp til transport inn til Horve? Ta kontakt med oss.

 

Avbestilling: 
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på leiren, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen når det er to uker eller mindre igjen til leiren, vil avmeldingen bli belastet med 300 kr i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. For å melde en deltaker av: send en epost til leir.rogaland@normisjon.no

 

Kontaktinfo:

Tlf. 51 68 27 50 / 98 21 61 60
E-post: 1013@normisjon.no

 

Stegene i påmeldingen i Checkin:

1. Velg antall billetter

2. Fyll ut kontaktinformasjon om den som gjør påmeldingen (bestillingskontakt)

3. Fyll ut informasjon om personen som skal delta på arrangementet (deltakerinformasjon, kan være likt som bestillingskontakten)

4. Tilleggsvalg til billetten (ekstra informasjon, f.eks. allergier)

5. Betalingsvalg

Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret. 

 

 

Map displaying event location

Horve Ungdomssenter

Ryfylkeveien 757, Sandnes, Norge

10:13 LederKickOff 2024

10:13 LederKickOff 2024

About the event

Organizer: Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland

Påmeldingsfrist: 21.april

Vi gleder oss masse til 10:13!

26.-28.april tar vi en helg på Horve for KickOff for ledere! 

KickOff starter fredag 26.april med registrering kl.18:00 og slutter søndag 28.april ca. kl.15:00. 

I løpet av helgen skal vi spise god mat, sette fokus, blir kjent, ha det sosialt sammen og forberede oss til årets festival. 

Vi gleder oss til å se deg!

Når : 26.-28. april 2024
Hvor : Horve ungdomssenter (Ryfylkeveien 757, 4308 Sandnes)
Hvem kan delta?: Alle som skal være ledere på 10:13-festivalen 2024/ alle som står på venteliste for å få være leder på 10:13-festivalen 2024/alle som ikke vet sikkert enda, men som håper at de får til å bli med som ledere på 10:13-festivalen 2024.
KickOff er en flott mulighet til å treffe andre ledere, være sammen, ha det gøy, bli bedre kjent og lære mer om 10:13-festivalen
Pris: 1000,-/1400,- (medlem/ikke medlem i Leirklubben)
(Du kan bli medlem i Leirklubben når du melder deg på)  

 

Kan du ikke være med mer enn av dagene? Ta kontakt med oss på 1013@normisjon.no


Det koster å reise på leir, men vi ønsker ikke at økonomi skal være til hinder for at barn og unge får reise på leir. Acta Rogaland har en leirstøtteordning hvor det er mulighet for å søke om leirstøtte.  Om dette er aktuelt for deg eller noen du kjenner, ta kontakt.  Les mer på acta.no/rogaland/leirstotte. 

 

Trenger du hjelp til transport inn til Horve? Ta kontakt med oss.

 

Avbestilling: 
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på leiren, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen når det er to uker eller mindre igjen til leiren, vil avmeldingen bli belastet med 300 kr i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. For å melde en deltaker av: send en epost til leir.rogaland@normisjon.no

 

Kontaktinfo:

Tlf. 51 68 27 50 / 98 21 61 60
E-post: 1013@normisjon.no

 

Stegene i påmeldingen i Checkin:

1. Velg antall billetter

2. Fyll ut kontaktinformasjon om den som gjør påmeldingen (bestillingskontakt)

3. Fyll ut informasjon om personen som skal delta på arrangementet (deltakerinformasjon, kan være likt som bestillingskontakten)

4. Tilleggsvalg til billetten (ekstra informasjon, f.eks. allergier)

5. Betalingsvalg

Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret.