B2B: salgstrender
Torsdag 3. november 2022
08:00 – 12:00
Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo, Norge
Om arrangementet
Arrangør: Salg24
Vi vet at kundene i dag sitter på langt mer informasjon enn de tidligere gjorde. Hva har dette å si for B2B-salgsprosesser, og hvilke andre tendenser ser vi i B2B-markedet i 2022?
Salg24 inviterer til en faglig formiddag med fokus B2B salgstrender hvor vi hører fra ulike aktører som mestrer dette og vi hører om aktuelle trender i markedet. Det vil også bli foredrag som ser på nye løsninger som potensielt kan revolusjonere måten bedrifter i dag jobber med salg på.
En av aktørene du kan glede deg til å høre fra er Future Ready. De har utarbeidet et verktøy for å hjelpe organisasjoner som driver med salg og kundeservice ved å gi deres ansatte tilgang på læring når det virkelig trengs. Dette produktet er svaret på fremtidens løsning for selgere, hvor kunstig intelligens er et av nøkkelordene for verktøyet. Et foredrag du ikke vil gå glipp av.
Priser:
Standardbillett: 2200,-
Digitalbillett: 950,-
Studentbillett: 920,-
Foreløpig program (OBS: endringer kan forekomme)
08:00 - 08:30 : Registrering og frokost
08:30 - 08:35 : Velkommen
08:35 - 09:15 : Sales Insightreport 2022
Rapporten vil vise trender, krav og muligheter innenfor salg B2B, både hvordan det ser ut i dag og hvordan forventningen er frem i tid.
Ved Christian Kielland, Chief Specialist STI Insight i STI Norge
09:15 - 09:45 : Hvordan lykkes med telefon som salgsverktøy i 2023?
Ved Martin Da Veiga, LeadJabber
09:45 - 10:15 : De modige valgene som salg og marked nå må ta
“Kundereisene blir lengre, beslutningsprosessene mer kronglete. Salg og marked må derfor være mer dristige i sin tilnærming til markedet, og vinne markedsandeler gjennom å vekke oppsikt. Tallet 3 er helt sentralt.”
Ved Espen Skogheim Haugen, Iteo
10:15 - 10:30 : Pause
10:30 - 11:00 : Future Ready
Salgsledere er under press og utfordringer står i kø. Det har aldri vært mer avgjørende å ha de rette menneskene med de rette ferdighetene og erfaringene i teamene deres. Men hva er det salgsledere trenger å gjøre for å holde seg et steg foran konkurrentene? I dette innlegget snakker vi om hvordan fremtidens teknologi kan være en del av løsningen for salgsledere. Future Ready er en plattform som forbedrer effektiviteten i salgsstyrken din med oppslukende læring og smart teknologi. Med Future Ready får salgsledere tilgang til å lære opp selgerne sine i alle ulike aspekter av salgssamtalen fra innvendingshåndtering til kartlegging av behovene til en kunde, slik at de kan ligge i forkant og fortsette å drive vekst for virksomhetene sine.
Ved Alexander Barry, Future Ready
11:00 - 11:30 : 3 gode råd for å lykkes med B2B markedsføringen i 2023
Det har aldri vært mer data og forskning som kan veilede norske bedrifter om vesktmuligheter innenfor B2B. LinkedIn, som er verdens største profesjonelle plattform, har egne data som oppdateres kontinuerlig av medlemmene og bedriftene. Plattformen er også en av de mest foretrukne kanalene innenfor B2B markedsføring, noe som betyr at det finnes mye innsikt og data på beste praksis for å skape langsiktig vekst. I foredraget vil Tina presentere 3 viktige råd innenfor B2B markedsføring. Rådene er basert på LinkedIns unike innsiktsanalyser, data og erfaringer sammen med funn fra verdens fremste forskningsmiljøer innenfor B2B markedsføring.
Ved Tina Rødahl, ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge gjennom deres partnerskap med AdColony, og har lang erfaring fra teknologi-og mediebransjen.
11:30 - 11:50 : Panelsamtale mellom noen av aktørene: hva tror de blir det neste innen B2B salgstrender?
11:50 - 11:50 : Avslutning
Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo, Norge
B2B: salgstrender
Torsdag 3. november 2022
08:00 – 12:00
Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo, Norge
Om arrangementet
Arrangør: Salg24
Vi vet at kundene i dag sitter på langt mer informasjon enn de tidligere gjorde. Hva har dette å si for B2B-salgsprosesser, og hvilke andre tendenser ser vi i B2B-markedet i 2022?
Salg24 inviterer til en faglig formiddag med fokus B2B salgstrender hvor vi hører fra ulike aktører som mestrer dette og vi hører om aktuelle trender i markedet. Det vil også bli foredrag som ser på nye løsninger som potensielt kan revolusjonere måten bedrifter i dag jobber med salg på.
En av aktørene du kan glede deg til å høre fra er Future Ready. De har utarbeidet et verktøy for å hjelpe organisasjoner som driver med salg og kundeservice ved å gi deres ansatte tilgang på læring når det virkelig trengs. Dette produktet er svaret på fremtidens løsning for selgere, hvor kunstig intelligens er et av nøkkelordene for verktøyet. Et foredrag du ikke vil gå glipp av.
Priser:
Standardbillett: 2200,-
Digitalbillett: 950,-
Studentbillett: 920,-
Foreløpig program (OBS: endringer kan forekomme)
08:00 - 08:30 : Registrering og frokost
08:30 - 08:35 : Velkommen
08:35 - 09:15 : Sales Insightreport 2022
Rapporten vil vise trender, krav og muligheter innenfor salg B2B, både hvordan det ser ut i dag og hvordan forventningen er frem i tid.
Ved Christian Kielland, Chief Specialist STI Insight i STI Norge
09:15 - 09:45 : Hvordan lykkes med telefon som salgsverktøy i 2023?
Ved Martin Da Veiga, LeadJabber
09:45 - 10:15 : De modige valgene som salg og marked nå må ta
“Kundereisene blir lengre, beslutningsprosessene mer kronglete. Salg og marked må derfor være mer dristige i sin tilnærming til markedet, og vinne markedsandeler gjennom å vekke oppsikt. Tallet 3 er helt sentralt.”
Ved Espen Skogheim Haugen, Iteo
10:15 - 10:30 : Pause
10:30 - 11:00 : Future Ready
Salgsledere er under press og utfordringer står i kø. Det har aldri vært mer avgjørende å ha de rette menneskene med de rette ferdighetene og erfaringene i teamene deres. Men hva er det salgsledere trenger å gjøre for å holde seg et steg foran konkurrentene? I dette innlegget snakker vi om hvordan fremtidens teknologi kan være en del av løsningen for salgsledere. Future Ready er en plattform som forbedrer effektiviteten i salgsstyrken din med oppslukende læring og smart teknologi. Med Future Ready får salgsledere tilgang til å lære opp selgerne sine i alle ulike aspekter av salgssamtalen fra innvendingshåndtering til kartlegging av behovene til en kunde, slik at de kan ligge i forkant og fortsette å drive vekst for virksomhetene sine.
Ved Alexander Barry, Future Ready
11:00 - 11:30 : 3 gode råd for å lykkes med B2B markedsføringen i 2023
Det har aldri vært mer data og forskning som kan veilede norske bedrifter om vesktmuligheter innenfor B2B. LinkedIn, som er verdens største profesjonelle plattform, har egne data som oppdateres kontinuerlig av medlemmene og bedriftene. Plattformen er også en av de mest foretrukne kanalene innenfor B2B markedsføring, noe som betyr at det finnes mye innsikt og data på beste praksis for å skape langsiktig vekst. I foredraget vil Tina presentere 3 viktige råd innenfor B2B markedsføring. Rådene er basert på LinkedIns unike innsiktsanalyser, data og erfaringer sammen med funn fra verdens fremste forskningsmiljøer innenfor B2B markedsføring.
Ved Tina Rødahl, ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge gjennom deres partnerskap med AdColony, og har lang erfaring fra teknologi-og mediebransjen.
11:30 - 11:50 : Panelsamtale mellom noen av aktørene: hva tror de blir det neste innen B2B salgstrender?
11:50 - 11:50 : Avslutning