Logo

Let’s talk: TikTok

Wednesday 16 November 2022

09:00 – 12:00

Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo, Norge

About the event

Organizer: KOM24

TikTok er på kort tid blitt en viktig sosiale medier-kanal og den mest nedlastede appen siden 2019. Denne kanalen har utvilsomt kommet for å bli. 

Er du og din bedrift om bord, eller tenker dere å ta i bruk TikTok i nærmeste fremtid? Kom på vårt halvdagsseminar og la deg inspirere av dyktige bedrifter som har lykkes med denne satsingen, få innspill til hvordan dere kan ta i bruk plattformen eller ta den i bruk på en bedre måte. 

En fullpakket formiddag med inspirasjon og gjennomgang av caser vil gi deg mye inspirasjon som du kan ta med deg tilbake på kontoret. 

 

Programmet starter klokken 09:00 og varer til 12:00. Fra 08:30 serveres det frokost. 

 

Priser (inkludert mva.):

Standardbillett: 2200,-

Digitalbillett: 950,- 

Studentbillett: 920,- 

 

Program for dagen

08:30 - 09:00: Registrering og frokostservering

 

09:00 - 09:10: Velkommen

 

09:10 - 09:30: "TikTok i kontekst – Den kaotiske fornøyelsesparken."

Ved Jonas Østnes, Kantar. 

 

09:30 - 10:00: "Hva har disse emojiene til felles? 💀🪑😭 Svaret finner du på Tiktok!”

Jonas Fagerberg fra SoMe-byrået Elg forteller om potensialet til den raskest voksende SoMe-kanalen i verden. Han skal blant annet snakke om:

  • Hvorfor din bedrift burde vurdere å komme seg på Tiktok
  • Hvem på Tiktok som er flinkest i klassen, og hvorfor de er det
  • Trender, subkulturer og hvordan merkevarer kan dra nytte av disse
  • Hvordan Gen-Z bruker Tiktok 

Jonas Fagerberg er performance-rådgiver og jobber til daglig på TikTok-teamet til Elg.

 

10:00 - 10:15: Pause 

 

10:15 - 10:45: "Skal vi virkelig på TikTok?" 

Etter kun ett år på TikTok har KIWI blitt den største dagligvarekjeden på appen. Helene og Liv Tone deler sine erfaringer med å jobbe med KIWI og andre kjente merkevarer, og gir sine beste tips til bedrifter som vil lykkes på TikTok. 

Ved Helene Kvernaas og Liv Tone Otterholt, Spoon Agency 

 

10:45 - 11:15: NRK 4ETG (Tittel kommer)

Ved Helle Aakesen og Kristoffer Torpe, NRK 4ETG

 

11:15 - 11:45: "30.000 følgere på ni måneder. Sånn har vi fått det til!"

Ved Kenneth Lorentzen (Gründer og Head of Growth) og Lene Myrum Haugen (TikTok Lead), Mer Av Oslo. 

 

11:45 - 12:00: Oppsummering av dagen

 

Map displaying event location

Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo, Norge

Let’s talk: TikTok

Let’s talk: TikTok

Wednesday 16 November 2022

09:00 – 12:00

Ruseløkkveien 14, 0251 Oslo, Norge

About the event

Organizer: KOM24

TikTok er på kort tid blitt en viktig sosiale medier-kanal og den mest nedlastede appen siden 2019. Denne kanalen har utvilsomt kommet for å bli. 

Er du og din bedrift om bord, eller tenker dere å ta i bruk TikTok i nærmeste fremtid? Kom på vårt halvdagsseminar og la deg inspirere av dyktige bedrifter som har lykkes med denne satsingen, få innspill til hvordan dere kan ta i bruk plattformen eller ta den i bruk på en bedre måte. 

En fullpakket formiddag med inspirasjon og gjennomgang av caser vil gi deg mye inspirasjon som du kan ta med deg tilbake på kontoret. 

 

Programmet starter klokken 09:00 og varer til 12:00. Fra 08:30 serveres det frokost. 

 

Priser (inkludert mva.):

Standardbillett: 2200,-

Digitalbillett: 950,- 

Studentbillett: 920,- 

 

Program for dagen

08:30 - 09:00: Registrering og frokostservering

 

09:00 - 09:10: Velkommen

 

09:10 - 09:30: "TikTok i kontekst – Den kaotiske fornøyelsesparken."

Ved Jonas Østnes, Kantar. 

 

09:30 - 10:00: "Hva har disse emojiene til felles? 💀🪑😭 Svaret finner du på Tiktok!”

Jonas Fagerberg fra SoMe-byrået Elg forteller om potensialet til den raskest voksende SoMe-kanalen i verden. Han skal blant annet snakke om:

  • Hvorfor din bedrift burde vurdere å komme seg på Tiktok
  • Hvem på Tiktok som er flinkest i klassen, og hvorfor de er det
  • Trender, subkulturer og hvordan merkevarer kan dra nytte av disse
  • Hvordan Gen-Z bruker Tiktok 

Jonas Fagerberg er performance-rådgiver og jobber til daglig på TikTok-teamet til Elg.

 

10:00 - 10:15: Pause 

 

10:15 - 10:45: "Skal vi virkelig på TikTok?" 

Etter kun ett år på TikTok har KIWI blitt den største dagligvarekjeden på appen. Helene og Liv Tone deler sine erfaringer med å jobbe med KIWI og andre kjente merkevarer, og gir sine beste tips til bedrifter som vil lykkes på TikTok. 

Ved Helene Kvernaas og Liv Tone Otterholt, Spoon Agency 

 

10:45 - 11:15: NRK 4ETG (Tittel kommer)

Ved Helle Aakesen og Kristoffer Torpe, NRK 4ETG

 

11:15 - 11:45: "30.000 følgere på ni måneder. Sånn har vi fått det til!"

Ved Kenneth Lorentzen (Gründer og Head of Growth) og Lene Myrum Haugen (TikTok Lead), Mer Av Oslo. 

 

11:45 - 12:00: Oppsummering av dagen