Checkin for Arrangører og Møtebookere
Torsdag 16. desember 2021
08:30 – 11:00
Møterom Baldevin, Caledonien, Vestre Strandgate 7
Om arrangementet
Arrangør: Checkin AS
Velkommen til demo av Checkin
Plassbegrensning - 15 plasser. Møterom, Baldevin på Caledonien.
Vi tror dette arrangementet vil passe for deg som er arrangør og møtebooker. Dersom du liker å kalle deg en "inneselger" og/eller gruppenerd, så er dette midt i blinken for deg.
Arrangementssteder har ofte en “missing link” når gruppen trenger eget påmeldingssystem. Man leier ofte ut lokalene sine til et event, men arrangøren har ikke noe system som hjelper til med å holde lister, kommunikasjon (e-post/SMS) og å få automatisk sms billett m.m. Checkin har løsningen.
Program
08:30 Velkommen, mingling, kaffe og søtbakst.
09:00 Demo av Checkin.
I løpet av demonstrasjonen snakker vi litt om Checkin; hvor vi kommer fra og hvor vi er kommet i dag. Så tar vi en praktisk gjennomgang av hvordan du setter opp et arrangement for en kunde.
Typisk kunde-case vi bruker denne dagen: En forening har bestilt et større arrangement hos deg. De sender påmeldinger på de som kommer litt her og der; e-post, telefoner og røyksignal. Hva er faksnummeret deres? En har glutenallergi, en annen vil ha oppgradert rommet. Plutselig, under arrangementet, så må det sendes en SMS med utsettelse av middagen med en halvtime. Hva gjør vi? Pluss mange andre hendelser som «alltid» skjer.
11:00 Slutt
Møterom Baldevin, Caledonien, Vestre Strandgate 7
Checkin for Arrangører og Møtebookere
Torsdag 16. desember 2021
08:30 – 11:00
Møterom Baldevin, Caledonien, Vestre Strandgate 7
Om arrangementet
Arrangør: Checkin AS
Velkommen til demo av Checkin
Plassbegrensning - 15 plasser. Møterom, Baldevin på Caledonien.
Vi tror dette arrangementet vil passe for deg som er arrangør og møtebooker. Dersom du liker å kalle deg en "inneselger" og/eller gruppenerd, så er dette midt i blinken for deg.
Arrangementssteder har ofte en “missing link” når gruppen trenger eget påmeldingssystem. Man leier ofte ut lokalene sine til et event, men arrangøren har ikke noe system som hjelper til med å holde lister, kommunikasjon (e-post/SMS) og å få automatisk sms billett m.m. Checkin har løsningen.
Program
08:30 Velkommen, mingling, kaffe og søtbakst.
09:00 Demo av Checkin.
I løpet av demonstrasjonen snakker vi litt om Checkin; hvor vi kommer fra og hvor vi er kommet i dag. Så tar vi en praktisk gjennomgang av hvordan du setter opp et arrangement for en kunde.
Typisk kunde-case vi bruker denne dagen: En forening har bestilt et større arrangement hos deg. De sender påmeldinger på de som kommer litt her og der; e-post, telefoner og røyksignal. Hva er faksnummeret deres? En har glutenallergi, en annen vil ha oppgradert rommet. Plutselig, under arrangementet, så må det sendes en SMS med utsettelse av middagen med en halvtime. Hva gjør vi? Pluss mange andre hendelser som «alltid» skjer.
11:00 Slutt