Kurs: Verdiskapning i sosiale medier
Monday 15 November 2021
08:30 – 11:30
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Verdiskaping i sosiale medier
Ingen andre kanaler gir deg mulighet til å nå like mange mennesker i en målgruppe til en så lav kostnad som sosiale medier, hvis du gjør det riktig.
Enten du vil øke salget, gjøre en merkevare kjent, informere eller påvirke holdninger, så er det noen teknikker som gir bedre resultater enn andre i sosiale medier. De teknikkene lærer du her.
Kurset er praktisk anlagt, med gruppearbeid og norske eksempler som utgangspunkt. Målet er at du skal ha med deg konkrete verktøy som du kan bruke i egen virksomhet etterpå.
Kurset varer i 3 timer, og består av tre deler:
Lag en plan
Vi går igjennom hvordan du setter gode mål og måler effekten av aktiviteten i sosiale medier. Vi går igjennom teknikker for effektiv planlegging, og lager en innholds- og publiseringsplan.
Innhold
Vi går igjennom hva slags innhold som fungerer godt i ulike kanaler, og hvordan virksomhetens budskap kan presenteres som historier i sosiale medier. Vi ser på ulike teknikker, og hvordan du kan variere typen innhold som publiseres.
Hva er nytt
Til slutt går vi igjennom noe litt mer avanserte funksjoner, og ser på hva du kan forvente av nyheter fra plattformene i tiden fremover.
Kurset holdes på Handelshøyskolen BI campus Trondheim, og det vil bli servert frokost og kaffe fra 08:00-08:30 :-)
Kurset varer fra kl 8:30-11:30
Det blir også en liten pause underveis i kurset.
Det tas forbehold om nok antall påmeldte for at kurset skal bli gjennomført

Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Kurs: Verdiskapning i sosiale medier
Monday 15 November 2021
08:30 – 11:30
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Verdiskaping i sosiale medier
Ingen andre kanaler gir deg mulighet til å nå like mange mennesker i en målgruppe til en så lav kostnad som sosiale medier, hvis du gjør det riktig.
Enten du vil øke salget, gjøre en merkevare kjent, informere eller påvirke holdninger, så er det noen teknikker som gir bedre resultater enn andre i sosiale medier. De teknikkene lærer du her.
Kurset er praktisk anlagt, med gruppearbeid og norske eksempler som utgangspunkt. Målet er at du skal ha med deg konkrete verktøy som du kan bruke i egen virksomhet etterpå.
Kurset varer i 3 timer, og består av tre deler:
Lag en plan
Vi går igjennom hvordan du setter gode mål og måler effekten av aktiviteten i sosiale medier. Vi går igjennom teknikker for effektiv planlegging, og lager en innholds- og publiseringsplan.
Innhold
Vi går igjennom hva slags innhold som fungerer godt i ulike kanaler, og hvordan virksomhetens budskap kan presenteres som historier i sosiale medier. Vi ser på ulike teknikker, og hvordan du kan variere typen innhold som publiseres.
Hva er nytt
Til slutt går vi igjennom noe litt mer avanserte funksjoner, og ser på hva du kan forvente av nyheter fra plattformene i tiden fremover.
Kurset holdes på Handelshøyskolen BI campus Trondheim, og det vil bli servert frokost og kaffe fra 08:00-08:30 :-)
Kurset varer fra kl 8:30-11:30
Det blir også en liten pause underveis i kurset.
Det tas forbehold om nok antall påmeldte for at kurset skal bli gjennomført