Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen
Onsdag 24. november 2021
08:30 – 09:30
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
Om arrangementet
Arrangør: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen
Vekk med magefølelse og synsing på effekt. Inn med data, på tvers av kanaler og avdelinger.
I dette foredraget vil Anders vise konkrete eksempler på hvordan bedrifter bør jobbe mer datadrevet med salg og markedsføring. Han vil snakke om viktigheten av å sette arbeidet i et system, med klare vekstmål, og tips til hvordan du skal måle og rapportere underveis. HubSpot er hans favoritt-verktøy, så forvent at mye av innholdet vil handle om Inbound Marketing og smart bruk av CRM-funksjonalitet.
Om Anders:
Anders S. Rønningen er gründer og daglig leder i Utbrudd og har jobbet med digital markedsføring siden Kvasir var den største søkemotoren i Norge. Han jobber i dag tett på flere av regionens største merkevarer, med blant annet Inbound Marketing, strategi og HubSpot.
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen
Onsdag 24. november 2021
08:30 – 09:30
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
Om arrangementet
Arrangør: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen
Vekk med magefølelse og synsing på effekt. Inn med data, på tvers av kanaler og avdelinger.
I dette foredraget vil Anders vise konkrete eksempler på hvordan bedrifter bør jobbe mer datadrevet med salg og markedsføring. Han vil snakke om viktigheten av å sette arbeidet i et system, med klare vekstmål, og tips til hvordan du skal måle og rapportere underveis. HubSpot er hans favoritt-verktøy, så forvent at mye av innholdet vil handle om Inbound Marketing og smart bruk av CRM-funksjonalitet.
Om Anders:
Anders S. Rønningen er gründer og daglig leder i Utbrudd og har jobbet med digital markedsføring siden Kvasir var den største søkemotoren i Norge. Han jobber i dag tett på flere av regionens største merkevarer, med blant annet Inbound Marketing, strategi og HubSpot.