Logo

Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen

Onsdag 24. november 2021

08:30 – 09:30

Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Om arrangementet

Arrangør: TRONDHEIM MARKEDSFORENING

Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen

Vekk med magefølelse og synsing på effekt. Inn med data, på tvers av kanaler og avdelinger. 

 

I dette foredraget vil Anders vise konkrete eksempler på hvordan bedrifter bør jobbe mer datadrevet med salg og markedsføring. Han vil snakke om viktigheten av å sette arbeidet i et system, med klare vekstmål, og tips til hvordan du skal måle og rapportere underveis. HubSpot er hans favoritt-verktøy, så forvent at mye av innholdet vil handle om Inbound Marketing og smart bruk av CRM-funksjonalitet. 

 

Om Anders: 

Anders S. Rønningen er gründer og daglig leder i Utbrudd og har jobbet med digital markedsføring siden Kvasir var den største søkemotoren i Norge. Han jobber i dag tett på flere av regionens største merkevarer, med blant annet Inbound Marketing, strategi og HubSpot. 

Kart som viser hvor arrangementet foregår

Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen

Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen

Onsdag 24. november 2021

08:30 – 09:30

Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Om arrangementet

Arrangør: TRONDHEIM MARKEDSFORENING

Frokostmøte: Datadrevne beslutninger: hvordan skape gode kundeopplevelser gjennom hele kundereisen

Vekk med magefølelse og synsing på effekt. Inn med data, på tvers av kanaler og avdelinger. 

 

I dette foredraget vil Anders vise konkrete eksempler på hvordan bedrifter bør jobbe mer datadrevet med salg og markedsføring. Han vil snakke om viktigheten av å sette arbeidet i et system, med klare vekstmål, og tips til hvordan du skal måle og rapportere underveis. HubSpot er hans favoritt-verktøy, så forvent at mye av innholdet vil handle om Inbound Marketing og smart bruk av CRM-funksjonalitet. 

 

Om Anders: 

Anders S. Rønningen er gründer og daglig leder i Utbrudd og har jobbet med digital markedsføring siden Kvasir var den største søkemotoren i Norge. Han jobber i dag tett på flere av regionens største merkevarer, med blant annet Inbound Marketing, strategi og HubSpot.