Logo

10:13-festivalen, Horve 2021

2 August 2021 10:00 –

6 August 2021 16:00

Ryfylkeveien 757, 4308 Sandnes, Norge

About the event

Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland

Oppdatering juni 2021:

Vi har delt i to kortere festivaler for å kunne gjennomføre.
Festival 1: søndag 1.august-tirsdag 3.august
Festival 2: torsdag 5.august-lørdag 7.august

Prisene har også blitt justert:

Prisene er medlem i leirklubben / ikke-medlem:

Bo-hjemme: 1000,- / 1200,-
Telt: 1300,- / 1500,-

Internat: 2000,- / 2200,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben

 

Før du starter påmeldingen:

Dette er endelig påmelding etter forhåndpåmelding og trekning. I tillegg er det venteliste for deltakere påmeldt etter forhåndspåmeldingen stengte.

 

Vi anbefaler at foreldre/foresatte melder på sine egne barn så langt det lar seg gjøre. Dette grunnet at vi innhenter noen tillatelser, som tur til Kongeparken, men også at det er mulig å legge inn lommepenger til barnet ved påmelding. Les mer om hvordan vi utvikler en kontantfri festival lenger nede i teksten.

Dersom du likevel skal melde på en større gruppe, ber vi deg ha klart følgende informasjon for hvert barn: fullt navn og adresse, to telefonnummer til foresatte, epostadresse til foresatte, tillatelse til å reise i Kongeparken, og eventuelt også: Tillatelse paintball (kun 7.klassinger), sum lommepenger og kontonummer.


---------------------------------

Denne festivalen arrangeres av Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland.

10:13 har blitt en av regionens aller største happeninger. I 2021 vet vi ikke helt hvor mange 10-13-åringer vi kan samle på Horve, men vi håper at det i størst mulig grad blir mulig å gjennomføre så normalt som mulig. Sammen med deltakerne vil vi ha rn god gjeng frivillige ledere. Det blir fullt trøkk fra første time!

Når: 2.-6.august 2021
Sted: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Alder: Født i 2008-20010 (ferdig med 5.-7.klasse sommeren 2021)
Det betyr at deltakere født i 2011 ikke er gamle nok i år, selv om de fyller 10 år før festivalen starter.

Hvorfor 10:13?
Vi vil invitere deg og dine venner til sommerens råeste festival! Uke 31 i august fyller vi Horve med mange tweens og ledere. Vi bader, leker, har aktiviteter og konkurranser, kjøper snop og digg i kaféen, spiller brettspill, talentshow, diskotek, og mye mer - og torsdagen reiser vi alle i Kongeparken! (Buss og inngang til Kongeparken er inkludert i prisen for festivalen). Egne gjengledere er med for å bli bedre kjent med deg, og det er også god mulighet for å bli kjent med andre! Vi har et eget stort møtetelt hvor vi skal få bli bedre kjent med Jesus gjennom kjekke møter med andakter, lovsang og bønn. Ingenting å lure på - dette vil du ikke gå glipp av!

Trygg og sikker: 
Sikkerhet står alltid høyt på Acta sine arrangementer, og alt vi gjennomfører er godt planlagt. Hver deltaker vil ha én utvalgt leder under hele festivalen som passer på at deltakeren har det bra, kommer til måltider og deltar på samlinger. I Kongeparken går ingen alene, og vi vil ha et avtalt samlingspunkt med tilgjengelige ledere hele tiden.

Ved påmelding vil vi ha foreldres/foresattes tillatelse for tur til Kongeparken, og også til aktiviteten paintball (sistnevnte kun mulig for 2008-modeller).

Hva skjer på 10:13?
En vanlig dag består av aktiviteter, konkurranser, måltider, samlinger, grupper, fritid, bading, kiosk og kafé. 

Priser (før deling i to festivaler)
Prisen er ulik etter hvor du vil sove. Internat er 5-6 mannsrom med eget bad, og hovedbygg/hytte er 2-10 mannsrom med et fellesbad på gangen som deles med andre rom. Teltovernatting og bo-hjemme er også mulig, se informasjon i egne avsnitt lenger nede.

Prisene er medlem i leirklubben / ikke-medlem:

Bo-hjemme: 1800,- / 2000,-
Telt: 2100,- / 2300,-

Hovedbygg/Hytte: 2500,- / 2700,-
Internat: 3000,- / 3200,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben

Teltleir:
Vi tilbyr deltakere å sove ute i en egen teltleir. I teltleiren blir det god stemning med bålpanne på kvelden og mye mer! Teltleiren er inne på festivalområdet for å gjøre avstandene mindre og opplevelsene enda bedre. Deltakere får nær tilgang på varm dusj, vask og toaletter. Gutter og jenter må bo i hver sine telt. Det er egne ledertelt med voksne i teltleiren. Telt må i utgangspunktet medbringes. Hvis noen ikke har mulighet til dette, ta kontakt med oss på epost: 1013@normisjon.no

Bo-hjemme:
Vi tilbyr også "bo-hjemme"-overnatting. Du får bli med på alt som skjer på festivalen, men sover hjemme. Foreldre/foresatte må selv stå for transport morgen og kveld. (Er dere flere som reiser sammen blir det mindre kjøring på hver familie).

Kontantfri festival:
For å gjøre det enkelt å handle i kaféen og kiosken på festivalen, samtidig som deltakerne slipper å være redde for å miste pengene sine, så ønsker vi å tilby en kontantfri løsning. Ved påmelding i Checkin vil det være mulig å betale inn ønsket sum lommepenger til den enkelte deltaker. Denne summen blir registrert på deltakerens festivalbånd som brukes ved kjøp under festivalen. Hvis deltakeren har penger igjen når festivalen er slutt, vil deltakeren få pengene igjen*. Skriv gjerne inn et kontonummer som restbeløpet skal tilbakeføres til i påmeldingen.

*Vi gjør oppmerksom på at beløp mindre enn 100 kr tilbakebetales ikke til konto, men kan fås ut i kontanter før deltakeren reiser hjem fra festivalen. Beløp mindre enn 100 kr som ikke tas ut i kontanter før hjemreise, vil bli gitt i gave til festivalen. 

Festival og covid-19:

Vi har tatt en avgjørelse på at vi ønsker å gjennomføre festival sommeren 2021, men vi vet på nåværende tidspunkt ikke hvilke rammer vi må forholde oss til. Vi vil følge nasjonale og lokale myndigheters krav og råd, og vi vil ikke være med å bidra til smittespredning. I utgangspunktet vil vi helst kjøre festivalen i så normal grad som mulig, men det kan på gjennomføringstidspunkt fortsatt være både omfattende krav til forebygging på selve festivalen og også et krav til maks antall personer tilstede på festivalen.

En alternativ løsning som vi også forbereder er to kortere festivaler innenfor samme uke, hvor vi tar nødvendige grep for å hindre evt. smittespredning både på og mellom disse to arrangementene. Dersom dette blir løsningen så vil vi holde foreldre/foresatte oppdatert på hvordan vi tenker å løse det - og hvordan vi skal dele opp deltakerne på to arrangementer. Fokuset vil fortsatt være på å gi deltakerne en best mulig opplevelse - uansett hvilke rammer vi får. Foreløpig planlegger vi for én festival - og satser på at dette blir det vi gjennomfører. 

Dersom situasjonen i sommer skulle være slik at festivalen må avlyses vil en få full refusjon. Vi venter med  betaling til våren, derfor er ikke betalingsvalgene kort og Vipps tilgjengelige.

Avbestilling:
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på 10:13-festivalen, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen etter 1.juni vil avmeldingen bli belastet med 300 kr i avmeldingsgebyr. Skjer avmeldingen når det er en uke eller mindre igjen til festivalen, vil avmeldingen bli belastet med halve kontingenten i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. Må festivalen avlyses pga. restriksjoner, vil en få full refusjon.
For å melde en deltaker av: send en epost til 1013@normisjon.no

 

Har du spørsmål, send en epost til: 1013@normisjon.no

Se gjerne vår hjemmeside: www.1013.no

 

Map displaying event location

Ryfylkeveien 757, 4308 Sandnes, Norge

10:13-festivalen, Horve 2021

10:13-festivalen, Horve 2021

2 August 2021 10:00 –

6 August 2021 16:00

Ryfylkeveien 757, 4308 Sandnes, Norge

About the event

Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland

Oppdatering juni 2021:

Vi har delt i to kortere festivaler for å kunne gjennomføre.
Festival 1: søndag 1.august-tirsdag 3.august
Festival 2: torsdag 5.august-lørdag 7.august

Prisene har også blitt justert:

Prisene er medlem i leirklubben / ikke-medlem:

Bo-hjemme: 1000,- / 1200,-
Telt: 1300,- / 1500,-

Internat: 2000,- / 2200,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben

 

Før du starter påmeldingen:

Dette er endelig påmelding etter forhåndpåmelding og trekning. I tillegg er det venteliste for deltakere påmeldt etter forhåndspåmeldingen stengte.

 

Vi anbefaler at foreldre/foresatte melder på sine egne barn så langt det lar seg gjøre. Dette grunnet at vi innhenter noen tillatelser, som tur til Kongeparken, men også at det er mulig å legge inn lommepenger til barnet ved påmelding. Les mer om hvordan vi utvikler en kontantfri festival lenger nede i teksten.

Dersom du likevel skal melde på en større gruppe, ber vi deg ha klart følgende informasjon for hvert barn: fullt navn og adresse, to telefonnummer til foresatte, epostadresse til foresatte, tillatelse til å reise i Kongeparken, og eventuelt også: Tillatelse paintball (kun 7.klassinger), sum lommepenger og kontonummer.


---------------------------------

Denne festivalen arrangeres av Acta - barn og unge i Normisjon region Rogaland.

10:13 har blitt en av regionens aller største happeninger. I 2021 vet vi ikke helt hvor mange 10-13-åringer vi kan samle på Horve, men vi håper at det i størst mulig grad blir mulig å gjennomføre så normalt som mulig. Sammen med deltakerne vil vi ha rn god gjeng frivillige ledere. Det blir fullt trøkk fra første time!

Når: 2.-6.august 2021
Sted: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Alder: Født i 2008-20010 (ferdig med 5.-7.klasse sommeren 2021)
Det betyr at deltakere født i 2011 ikke er gamle nok i år, selv om de fyller 10 år før festivalen starter.

Hvorfor 10:13?
Vi vil invitere deg og dine venner til sommerens råeste festival! Uke 31 i august fyller vi Horve med mange tweens og ledere. Vi bader, leker, har aktiviteter og konkurranser, kjøper snop og digg i kaféen, spiller brettspill, talentshow, diskotek, og mye mer - og torsdagen reiser vi alle i Kongeparken! (Buss og inngang til Kongeparken er inkludert i prisen for festivalen). Egne gjengledere er med for å bli bedre kjent med deg, og det er også god mulighet for å bli kjent med andre! Vi har et eget stort møtetelt hvor vi skal få bli bedre kjent med Jesus gjennom kjekke møter med andakter, lovsang og bønn. Ingenting å lure på - dette vil du ikke gå glipp av!

Trygg og sikker: 
Sikkerhet står alltid høyt på Acta sine arrangementer, og alt vi gjennomfører er godt planlagt. Hver deltaker vil ha én utvalgt leder under hele festivalen som passer på at deltakeren har det bra, kommer til måltider og deltar på samlinger. I Kongeparken går ingen alene, og vi vil ha et avtalt samlingspunkt med tilgjengelige ledere hele tiden.

Ved påmelding vil vi ha foreldres/foresattes tillatelse for tur til Kongeparken, og også til aktiviteten paintball (sistnevnte kun mulig for 2008-modeller).

Hva skjer på 10:13?
En vanlig dag består av aktiviteter, konkurranser, måltider, samlinger, grupper, fritid, bading, kiosk og kafé. 

Priser (før deling i to festivaler)
Prisen er ulik etter hvor du vil sove. Internat er 5-6 mannsrom med eget bad, og hovedbygg/hytte er 2-10 mannsrom med et fellesbad på gangen som deles med andre rom. Teltovernatting og bo-hjemme er også mulig, se informasjon i egne avsnitt lenger nede.

Prisene er medlem i leirklubben / ikke-medlem:

Bo-hjemme: 1800,- / 2000,-
Telt: 2100,- / 2300,-

Hovedbygg/Hytte: 2500,- / 2700,-
Internat: 3000,- / 3200,-

Du kan bli medlem i Leirklubben. Det koster 100 kr årlig å være medlem i leirklubben. Les mer om Leirklubben

Teltleir:
Vi tilbyr deltakere å sove ute i en egen teltleir. I teltleiren blir det god stemning med bålpanne på kvelden og mye mer! Teltleiren er inne på festivalområdet for å gjøre avstandene mindre og opplevelsene enda bedre. Deltakere får nær tilgang på varm dusj, vask og toaletter. Gutter og jenter må bo i hver sine telt. Det er egne ledertelt med voksne i teltleiren. Telt må i utgangspunktet medbringes. Hvis noen ikke har mulighet til dette, ta kontakt med oss på epost: 1013@normisjon.no

Bo-hjemme:
Vi tilbyr også "bo-hjemme"-overnatting. Du får bli med på alt som skjer på festivalen, men sover hjemme. Foreldre/foresatte må selv stå for transport morgen og kveld. (Er dere flere som reiser sammen blir det mindre kjøring på hver familie).

Kontantfri festival:
For å gjøre det enkelt å handle i kaféen og kiosken på festivalen, samtidig som deltakerne slipper å være redde for å miste pengene sine, så ønsker vi å tilby en kontantfri løsning. Ved påmelding i Checkin vil det være mulig å betale inn ønsket sum lommepenger til den enkelte deltaker. Denne summen blir registrert på deltakerens festivalbånd som brukes ved kjøp under festivalen. Hvis deltakeren har penger igjen når festivalen er slutt, vil deltakeren få pengene igjen*. Skriv gjerne inn et kontonummer som restbeløpet skal tilbakeføres til i påmeldingen.

*Vi gjør oppmerksom på at beløp mindre enn 100 kr tilbakebetales ikke til konto, men kan fås ut i kontanter før deltakeren reiser hjem fra festivalen. Beløp mindre enn 100 kr som ikke tas ut i kontanter før hjemreise, vil bli gitt i gave til festivalen. 

Festival og covid-19:

Vi har tatt en avgjørelse på at vi ønsker å gjennomføre festival sommeren 2021, men vi vet på nåværende tidspunkt ikke hvilke rammer vi må forholde oss til. Vi vil følge nasjonale og lokale myndigheters krav og råd, og vi vil ikke være med å bidra til smittespredning. I utgangspunktet vil vi helst kjøre festivalen i så normal grad som mulig, men det kan på gjennomføringstidspunkt fortsatt være både omfattende krav til forebygging på selve festivalen og også et krav til maks antall personer tilstede på festivalen.

En alternativ løsning som vi også forbereder er to kortere festivaler innenfor samme uke, hvor vi tar nødvendige grep for å hindre evt. smittespredning både på og mellom disse to arrangementene. Dersom dette blir løsningen så vil vi holde foreldre/foresatte oppdatert på hvordan vi tenker å løse det - og hvordan vi skal dele opp deltakerne på to arrangementer. Fokuset vil fortsatt være på å gi deltakerne en best mulig opplevelse - uansett hvilke rammer vi får. Foreløpig planlegger vi for én festival - og satser på at dette blir det vi gjennomfører. 

Dersom situasjonen i sommer skulle være slik at festivalen må avlyses vil en få full refusjon. Vi venter med  betaling til våren, derfor er ikke betalingsvalgene kort og Vipps tilgjengelige.

Avbestilling:
Dersom deltakeren likevel ikke kan delta på 10:13-festivalen, er det mulig å melde seg av. Skjer avmeldingen etter 1.juni vil avmeldingen bli belastet med 300 kr i avmeldingsgebyr. Skjer avmeldingen når det er en uke eller mindre igjen til festivalen, vil avmeldingen bli belastet med halve kontingenten i avbestillingsgebyr. Gjelder ikke hvis avmelding skyldes sykdom. Må festivalen avlyses pga. restriksjoner, vil en få full refusjon.
For å melde en deltaker av: send en epost til 1013@normisjon.no

 

Har du spørsmål, send en epost til: 1013@normisjon.no

Se gjerne vår hjemmeside: www.1013.no