SoMe-kurs med Katinka Sletten
Wednesday 4 February 2026
09:00 – 13:00
Oslo
Henrik Ibsens gate 48, Oslo, Norge
About the event
Organizer: MFO
Kursbeskrivelse:
Vil du lære å lage engasjerende innhold som faktisk treffer? På dette heldagskurset får du innsikt i hvordan du skaper innhold til sosiale medier som engasjerer.
Dette får du med deg:
- Kanalforståelse: Hva skiller egentlig de ulike plattformene, og hvordan treffer du riktig publikum?
- Innhold med driv: Hvordan bygge historier, utnytte trender og fange oppmerksomheten de første sekundene.
- Historiefortelling på speed: Historiefortelling er ikke slik det en gang var. Nå går alt raskere, og historiefortellingen i vertikale formater ser helt annerledes ut. Nå får du oversikten, og triksene som gjør at du mestrer den nye måten å fortelle historier på.
- TikTok i dybden: Hva fungerer egentlig på TikTok? Hvordan knekker du koden på en kanal som baserer seg på trender, og går i 120 kilometer i timen?
Hvem passer kurset for?
Alle som jobber med innhold, kommunikasjon eller markedsføring, og som vil skape bedre resultater på sosiale medier. Enten det er rekruttering, merkevarebygging eller employer branding.
Hva du sitter igjen med:
En konkret metode for å lage innhold som engasjerer og skiller seg ut, og en klar forståelse av hva som virker på hvilke plattformer.
Bio: Katinka har ti års erfaring fra redaksjonell bransje, hvor hun har jobbet som journalist og redaktør i medier som TV 2, Dagbladet, NRK P3, Cosmopolitan, Nettavisen og Se & Hør, med flere. Hun har nå rollen som fagleder for sosiale medier i markedsføringsbyrået Synlighet, hvor hun har jobbet med merkevarer som Stendi, Fretex Jobb, Røde Kors, Kinnarps og flere.
Hun har skrevet en skjønnlitterær roman om sosiale medier kalt Tidens Tegn, er kommunikasjonsansvarlig i stiftelsen INSJ, og har erfaring med å holde foredrag på noen av de største scenene i Norge i markedsføringssammenheng.Katinka er spesielt god på å legge strategier som gjør at du skiller deg ut i mengden, og som kombinerer styrkene hun har fra både sosiale medier og PR i mediearbeid.
Tilbakemeldinger fra tidligere kurs:
Jeg har vært på foredrag med Katinka og deltatt på Linkedin-workshop med henne. Hun leverer alt du håper på - og litt til. Full av erfaring og kompetanse, fullstendig nørd i faget og med en fabelaktig formidlingsevne. Vil du eller din bedrift bli bedre på sosiale medier? Da vet du hvem du skal kontakte! Anbefales! ️10 av 10
-️ Stine Gabrielsen, Markedssjef i PEAB
Verdt hver eneste krone! Interessante eksempler og perspektiver - god formidlingsevne på scenen! - Inger Boldvik, Amedia Katinkas foredrag var virkelig inspirerende! Vi fikk mange fantastisk, gode tilbakemeldinger fra publikum, og det var flere aha-opplevelser i salen. Det var nyttig for alle som hørte på. Katinka er virkelig flink, og så god på formidling og oppbygging. Strålende!
- Rikke Haakenstuen, Markedsansvarlig, Sentralen
Påmeldingen er bindende.

Oslo
Henrik Ibsens gate 48, Oslo, Norge

SoMe-kurs med Katinka Sletten
Wednesday 4 February 2026
09:00 – 13:00
Oslo
Henrik Ibsens gate 48, Oslo, Norge
About the event
Organizer: MFO
Kursbeskrivelse:
Vil du lære å lage engasjerende innhold som faktisk treffer? På dette heldagskurset får du innsikt i hvordan du skaper innhold til sosiale medier som engasjerer.
Dette får du med deg:
- Kanalforståelse: Hva skiller egentlig de ulike plattformene, og hvordan treffer du riktig publikum?
- Innhold med driv: Hvordan bygge historier, utnytte trender og fange oppmerksomheten de første sekundene.
- Historiefortelling på speed: Historiefortelling er ikke slik det en gang var. Nå går alt raskere, og historiefortellingen i vertikale formater ser helt annerledes ut. Nå får du oversikten, og triksene som gjør at du mestrer den nye måten å fortelle historier på.
- TikTok i dybden: Hva fungerer egentlig på TikTok? Hvordan knekker du koden på en kanal som baserer seg på trender, og går i 120 kilometer i timen?
Hvem passer kurset for?
Alle som jobber med innhold, kommunikasjon eller markedsføring, og som vil skape bedre resultater på sosiale medier. Enten det er rekruttering, merkevarebygging eller employer branding.
Hva du sitter igjen med:
En konkret metode for å lage innhold som engasjerer og skiller seg ut, og en klar forståelse av hva som virker på hvilke plattformer.
Bio: Katinka har ti års erfaring fra redaksjonell bransje, hvor hun har jobbet som journalist og redaktør i medier som TV 2, Dagbladet, NRK P3, Cosmopolitan, Nettavisen og Se & Hør, med flere. Hun har nå rollen som fagleder for sosiale medier i markedsføringsbyrået Synlighet, hvor hun har jobbet med merkevarer som Stendi, Fretex Jobb, Røde Kors, Kinnarps og flere.
Hun har skrevet en skjønnlitterær roman om sosiale medier kalt Tidens Tegn, er kommunikasjonsansvarlig i stiftelsen INSJ, og har erfaring med å holde foredrag på noen av de største scenene i Norge i markedsføringssammenheng.Katinka er spesielt god på å legge strategier som gjør at du skiller deg ut i mengden, og som kombinerer styrkene hun har fra både sosiale medier og PR i mediearbeid.
Tilbakemeldinger fra tidligere kurs:
Jeg har vært på foredrag med Katinka og deltatt på Linkedin-workshop med henne. Hun leverer alt du håper på - og litt til. Full av erfaring og kompetanse, fullstendig nørd i faget og med en fabelaktig formidlingsevne. Vil du eller din bedrift bli bedre på sosiale medier? Da vet du hvem du skal kontakte! Anbefales! ️10 av 10
-️ Stine Gabrielsen, Markedssjef i PEAB
Verdt hver eneste krone! Interessante eksempler og perspektiver - god formidlingsevne på scenen! - Inger Boldvik, Amedia Katinkas foredrag var virkelig inspirerende! Vi fikk mange fantastisk, gode tilbakemeldinger fra publikum, og det var flere aha-opplevelser i salen. Det var nyttig for alle som hørte på. Katinka er virkelig flink, og så god på formidling og oppbygging. Strålende!
- Rikke Haakenstuen, Markedsansvarlig, Sentralen
Påmeldingen er bindende.
