Hvordan få mest mulig ut av hver markedsføringskrone?
Thursday 14 March 2019
08:00 – 10:00
"Top floor" Fædrelandsvennen på Torvet, 4 etg.
About the event
Organizer: Markedsføringsforeningen i Kristiansand
Carat kommer for å fortelle oss hvordan vi får mest igjen for våre annonsekroner. Carat er Norges ledende innsiktsdrevne mediebyrå som årlig rådgir, og på vegne av kundene sine kjøper reklame for over 1,7 milliarder kroner.
Camilla W. Rasmusson i Carat vil gi oss innsikt i hvordan vi bør tenke, planlegge, gjennomføre og måle våre medieaktiviteter. Hva kjennetegner de forskjellige mediekanalene og hvordan setter jeg sammen en best mulig mediemix med et begrenset markedsbudsjett?
Camilla W. Rasmusson er digital strateg i Carat. Hun har en Master of Science i Markedsføring og Markedskunnskap fra Høyskolen Kristiania, og Bachelor i Salgsledelse fra BI. Camilla har erfaring fra, strategisk rådgivning, digital rådgivning, native advertising, content marketing/innholdsmarkedsføring, sosiale medier og programmatiske mediekjøp. Hun har jobbet, og jobber med noen av Norges største annonsører, og jobber aktivt for å øke Carat sine kunders digitale forståelse.
Sted: "Top floor" Fædrelandsvennen på Torvet, 4 etg.
Frokost fra kl. 08.00 - 08.30. Foredrag fra kl. 08.30 - 10.00.
Medlem/ikke-medlem: 300,-/600,-

"Top floor" Fædrelandsvennen på Torvet, 4 etg.

Hvordan få mest mulig ut av hver markedsføringskrone?
Thursday 14 March 2019
08:00 – 10:00
"Top floor" Fædrelandsvennen på Torvet, 4 etg.
About the event
Organizer: Markedsføringsforeningen i Kristiansand
Carat kommer for å fortelle oss hvordan vi får mest igjen for våre annonsekroner. Carat er Norges ledende innsiktsdrevne mediebyrå som årlig rådgir, og på vegne av kundene sine kjøper reklame for over 1,7 milliarder kroner.
Camilla W. Rasmusson i Carat vil gi oss innsikt i hvordan vi bør tenke, planlegge, gjennomføre og måle våre medieaktiviteter. Hva kjennetegner de forskjellige mediekanalene og hvordan setter jeg sammen en best mulig mediemix med et begrenset markedsbudsjett?
Camilla W. Rasmusson er digital strateg i Carat. Hun har en Master of Science i Markedsføring og Markedskunnskap fra Høyskolen Kristiania, og Bachelor i Salgsledelse fra BI. Camilla har erfaring fra, strategisk rådgivning, digital rådgivning, native advertising, content marketing/innholdsmarkedsføring, sosiale medier og programmatiske mediekjøp. Hun har jobbet, og jobber med noen av Norges største annonsører, og jobber aktivt for å øke Carat sine kunders digitale forståelse.
Sted: "Top floor" Fædrelandsvennen på Torvet, 4 etg.
Frokost fra kl. 08.00 - 08.30. Foredrag fra kl. 08.30 - 10.00.
Medlem/ikke-medlem: 300,-/600,-