Kanalbattle 2025
Wednesday 29 October
08:15 – 12:00
Prinsen Kinosenter
Prinsen Kinosenter, Prinsens gate, Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Kanalbattle 2025
MFO inviterer til årets Kanalbattle – og vi i Trondheim Markedsforening gleder oss til å samle bransjekolleger på Prinsen Kino, hvor vi viser arrangementet direkte på storskjerm. Her blir det frokostservering fra 08:15 til 09:00 før vi trekker inn i salen. Det er bordplasser i salen, så ta gjerne med jobb-PC.
Den 29. oktober skal vi igjen bevitne kanalenes viktigste pitch i løpet av året, og vi har gleden av å invitere deg til en morgen hvor 10 utvalgte kanaler skal battle om å vinne årets kanalbattle 2025.
10 utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i deres kanal, slik at de som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for sin bedrift.
Årets 10 kanaler:
Aller Media, Acast, Amedia, TV2, Schibsted, Snapchat, Media Direct Norway, Bauer Media Outdoor, Viaplay/P4 og TikTok!
I år som i fjor vil kanalene måtte besvare en spesifikk brief, og vinneren avgjøres både av publikumsstemmer fra salen og fra dem som følger oss digitalt, i tillegg til en kompetent fagjury.
Hvem som skal representere de ulike kanalene og hvem som sitter i juryen lanseres etter hvert – følg med!
Vi satser på godt oppmøte på Prinsen Kino denne morgenen og gleder oss til å se deg der – enten fysisk sammen med oss, eller via stream!
CASE – MFOrsikring
Samfunnsutviklingen de siste 10–15 årene har skapt risikoområder som ikke dekkes av tradisjonelle forsikringer. Digitalisering, klimaendringer, nye familiestrukturer og endrede livsstilsmønstre åpner for forsikringsprodukter som treffer udekkede behov.
Fra januar 2026 lanseres fire nye forsikringer til hele Norges befolkning. Vi ønsker å lansere produktene til MFOrsikring i denne perioden (januar–mars 2026) for å sikre at noen av produktene er top of mind før høysesong for norske klimaendringer og bryllup/forlovelse. De to andre forsikringene er ikke like sesongbaserte, men de skal like fullt lanseres i samme periode.
Forsikringer:
- Cancelled – Omdømme- og Nettforsikring
- KlimaNoia – Forsikring mot Ekstremvær
- Kjærlighet er mer enn forelskelse – Forlovelses- og Bryllupsforsikring
- Jeg orker ikke mer! – Familieavlastningsforsikring
Les hele briefen her:
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:da7112cf-ead2-4a20-b6f1-5ae93a713a74

Prinsen Kinosenter
Prinsen Kinosenter, Prinsens gate, Trondheim, Norge

Kanalbattle 2025
Wednesday 29 October
08:15 – 12:00
Prinsen Kinosenter
Prinsen Kinosenter, Prinsens gate, Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Kanalbattle 2025
MFO inviterer til årets Kanalbattle – og vi i Trondheim Markedsforening gleder oss til å samle bransjekolleger på Prinsen Kino, hvor vi viser arrangementet direkte på storskjerm. Her blir det frokostservering fra 08:15 til 09:00 før vi trekker inn i salen. Det er bordplasser i salen, så ta gjerne med jobb-PC.
Den 29. oktober skal vi igjen bevitne kanalenes viktigste pitch i løpet av året, og vi har gleden av å invitere deg til en morgen hvor 10 utvalgte kanaler skal battle om å vinne årets kanalbattle 2025.
10 utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i deres kanal, slik at de som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for sin bedrift.
Årets 10 kanaler:
Aller Media, Acast, Amedia, TV2, Schibsted, Snapchat, Media Direct Norway, Bauer Media Outdoor, Viaplay/P4 og TikTok!
I år som i fjor vil kanalene måtte besvare en spesifikk brief, og vinneren avgjøres både av publikumsstemmer fra salen og fra dem som følger oss digitalt, i tillegg til en kompetent fagjury.
Hvem som skal representere de ulike kanalene og hvem som sitter i juryen lanseres etter hvert – følg med!
Vi satser på godt oppmøte på Prinsen Kino denne morgenen og gleder oss til å se deg der – enten fysisk sammen med oss, eller via stream!
CASE – MFOrsikring
Samfunnsutviklingen de siste 10–15 årene har skapt risikoområder som ikke dekkes av tradisjonelle forsikringer. Digitalisering, klimaendringer, nye familiestrukturer og endrede livsstilsmønstre åpner for forsikringsprodukter som treffer udekkede behov.
Fra januar 2026 lanseres fire nye forsikringer til hele Norges befolkning. Vi ønsker å lansere produktene til MFOrsikring i denne perioden (januar–mars 2026) for å sikre at noen av produktene er top of mind før høysesong for norske klimaendringer og bryllup/forlovelse. De to andre forsikringene er ikke like sesongbaserte, men de skal like fullt lanseres i samme periode.
Forsikringer:
- Cancelled – Omdømme- og Nettforsikring
- KlimaNoia – Forsikring mot Ekstremvær
- Kjærlighet er mer enn forelskelse – Forlovelses- og Bryllupsforsikring
- Jeg orker ikke mer! – Familieavlastningsforsikring
Les hele briefen her:
https://acrobat.adobe.com/id/urn:aaid:sc:EU:da7112cf-ead2-4a20-b6f1-5ae93a713a74