Nº47: Hvordan bygger vi fremtidens nettverk? – Nettverkslunsj på Grand Hotell i Oslo
Thursday 18 September 2025
11:30 – 13:00
Palmen Restaurant
Palmen Restaurant, Karl Johans gate, Oslo, Norge
About the event
Organizer: KLYNGE NÆRINGSFORENING
Vi har ansatt Malin som vår første medarbeider. Hun skal sørge for at våre arrangementer blir bedre og at flere får glede av dem.
Malins jobb er å finne interessante foredragsholdere, sørge for at praktiske ting fungerer, og høre hva dere medlemmer ønsker mer av. Hun kommer til å spørre dere om meninger og ideer.
Klynge Næringsforening for de som ønsker å dele erfaringer, bygge kontakter og støtte hverandre i arbeidshverdagen. Vi møtes til hyggelige og lærerike nettverkslunsjer annenhver torsdag på Grand Hotel i Oslo. Her kan du møte mennesker fra ulike bransjer, utveksle ideer og finne samarbeidspartnere i avslappede omgivelser - alt over et godt måltid.
Vi vil gjerne vokse - både i antall medlemmer og i kvaliteten på det vi gjør sammen. Men det skjer bare hvis vi treffer på ting dere faktisk har bruk for.
Så: Hva savner du i nettverkssammenheng? Hvilke tema skulle du ønske noen snakket om? Hvilke folk skulle du ønske du møtte?
Kom og si hva du mener på neste lunsj. Eller send meg en melding til Malin!

Palmen Restaurant
Palmen Restaurant, Karl Johans gate, Oslo, Norge

Nº47: Hvordan bygger vi fremtidens nettverk? – Nettverkslunsj på Grand Hotell i Oslo
Thursday 18 September 2025
11:30 – 13:00
Palmen Restaurant
Palmen Restaurant, Karl Johans gate, Oslo, Norge
About the event
Organizer: KLYNGE NÆRINGSFORENING
Vi har ansatt Malin som vår første medarbeider. Hun skal sørge for at våre arrangementer blir bedre og at flere får glede av dem.
Malins jobb er å finne interessante foredragsholdere, sørge for at praktiske ting fungerer, og høre hva dere medlemmer ønsker mer av. Hun kommer til å spørre dere om meninger og ideer.
Klynge Næringsforening for de som ønsker å dele erfaringer, bygge kontakter og støtte hverandre i arbeidshverdagen. Vi møtes til hyggelige og lærerike nettverkslunsjer annenhver torsdag på Grand Hotel i Oslo. Her kan du møte mennesker fra ulike bransjer, utveksle ideer og finne samarbeidspartnere i avslappede omgivelser - alt over et godt måltid.
Vi vil gjerne vokse - både i antall medlemmer og i kvaliteten på det vi gjør sammen. Men det skjer bare hvis vi treffer på ting dere faktisk har bruk for.
Så: Hva savner du i nettverkssammenheng? Hvilke tema skulle du ønske noen snakket om? Hvilke folk skulle du ønske du møtte?
Kom og si hva du mener på neste lunsj. Eller send meg en melding til Malin!
