Frokostmøte med gladhistorier og nytte av KI prosesser
Thursday 9 October
08:00 – 10:30
Havutsikt, 3. etg. Konferanserom
Gismerøyveien 89, Mandal, Norge
About the event
Organizer: SINPRO AS
Vi starter med frokost kl 0800, og spiser litt før vi starter.
Vegard Haraldstad fra Scanmudring kommer. Etter seminaret "Den som ikke endrer seg, bli ren annen", gjorde de endringer i Scanmudring.
Ellen Nordgård-Hansen fra Norce Research deltar i mange utviklingsprosjekter. Hun vil forteller om anvendelse og nytte for bedrift i 2 case. Utgangspunktet er innsamling av data, og anvendelse og nytte av dette.
Karoline Bauer-Nilsen fra BHT Sørvest vil fortelle om "Kunstig intelligens som sparingspartner – vår vei til smartere arbeid"
I dette innlegget deler vi hvordan vi i vår bedrift har tatt i bruk kunstig intelligens som et aktivt verktøy i hverdagen – ikke bare for å effektivisere, men også for å heve kvaliteten på arbeidet vårt. Vi bruker AI til å sammenfatte rapporter, forbedre språk og formuleringer i e-poster og dokumenter, og til å søke og finne relevant informasjon i vår egen database. Resultatet? Mindre tid brukt på rutineoppgaver, mer tid til verdiskaping – og et merkbart løft i presisjon og profesjonalitet.

Havutsikt, 3. etg. Konferanserom
Gismerøyveien 89, Mandal, Norge
Frokostmøte med gladhistorier og nytte av KI prosesser
Thursday 9 October
08:00 – 10:30
Havutsikt, 3. etg. Konferanserom
Gismerøyveien 89, Mandal, Norge
About the event
Organizer: SINPRO AS
Vi starter med frokost kl 0800, og spiser litt før vi starter.
Vegard Haraldstad fra Scanmudring kommer. Etter seminaret "Den som ikke endrer seg, bli ren annen", gjorde de endringer i Scanmudring.
Ellen Nordgård-Hansen fra Norce Research deltar i mange utviklingsprosjekter. Hun vil forteller om anvendelse og nytte for bedrift i 2 case. Utgangspunktet er innsamling av data, og anvendelse og nytte av dette.
Karoline Bauer-Nilsen fra BHT Sørvest vil fortelle om "Kunstig intelligens som sparingspartner – vår vei til smartere arbeid"
I dette innlegget deler vi hvordan vi i vår bedrift har tatt i bruk kunstig intelligens som et aktivt verktøy i hverdagen – ikke bare for å effektivisere, men også for å heve kvaliteten på arbeidet vårt. Vi bruker AI til å sammenfatte rapporter, forbedre språk og formuleringer i e-poster og dokumenter, og til å søke og finne relevant informasjon i vår egen database. Resultatet? Mindre tid brukt på rutineoppgaver, mer tid til verdiskaping – og et merkbart løft i presisjon og profesjonalitet.