Annonsering i Meta: kurs med Synlighet
Onsdag 17. september
08:00 – 12:30
BI Trondheim
Brattørkaia 16, Trondheim, Norge
Om arrangementet
Arrangør: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
I samarbeid med Synlighet, inviterer Trondheim Markedsforening til et todelt kurs om annonsering i Meta. Kurset blir ledet av to av Synlighets mest erfarne annonsespesialister: Merethe Kristiansen, fagleder for paid social, og Laila Herstad, senior annonsespesialist. I løpet av én dag får du både innsikten og verktøyene du trenger for å lykkes med annonsering på Meta-plattformene.
08:00–10:30: Del 1 – Teori: Slik lykkes du med annonsering i Meta
- Muligheter
- Fallgruver
- Målretting
- AI og automatiske tilpasninger
- Inspirasjon/kreativer – gode eksempler for B2B, nettbutikk, produkter osv.
- Hvordan lage en god annonse
- Annonsering gjennom kundereisen
- Formater og spesifikasjoner
- Mål for kampanjene
10:30-11:00: 🌯 LUNSJ
11:00-12:30: Del 2- Praksis: Du som skal annonsere
- Slik setter du opp en kampanje/annonse – steg for steg
- Få hjelp med utfordringer
Du kan melde deg på én eller begge deler – men vær rask: Del 2 har kun 20 plasser, og her gjelder førstemann til mølla!

BI Trondheim
Brattørkaia 16, Trondheim, Norge

Annonsering i Meta: kurs med Synlighet
Onsdag 17. september
08:00 – 12:30
BI Trondheim
Brattørkaia 16, Trondheim, Norge
Om arrangementet
Arrangør: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
I samarbeid med Synlighet, inviterer Trondheim Markedsforening til et todelt kurs om annonsering i Meta. Kurset blir ledet av to av Synlighets mest erfarne annonsespesialister: Merethe Kristiansen, fagleder for paid social, og Laila Herstad, senior annonsespesialist. I løpet av én dag får du både innsikten og verktøyene du trenger for å lykkes med annonsering på Meta-plattformene.
08:00–10:30: Del 1 – Teori: Slik lykkes du med annonsering i Meta
- Muligheter
- Fallgruver
- Målretting
- AI og automatiske tilpasninger
- Inspirasjon/kreativer – gode eksempler for B2B, nettbutikk, produkter osv.
- Hvordan lage en god annonse
- Annonsering gjennom kundereisen
- Formater og spesifikasjoner
- Mål for kampanjene
10:30-11:00: 🌯 LUNSJ
11:00-12:30: Del 2- Praksis: Du som skal annonsere
- Slik setter du opp en kampanje/annonse – steg for steg
- Få hjelp med utfordringer
Du kan melde deg på én eller begge deler – men vær rask: Del 2 har kun 20 plasser, og her gjelder førstemann til mølla!