Webinar: Hvordan skrive et vinnercase!
Thursday 7 August
09:00 – 10:15
About the event
Organizer: MEDIAFORUM OG MEDIEBYRÅFORENINGEN
Slik skriver du et vinnercase!
Hva kjennetegner et godt case – og hva skal til for å vinne Medieprisen? Vi samler noen av bransjens beste til å dele erfaringer, konkrete eksempler og praktiske tips.
- Gino Ismail og Lena Sarset – OMD Norway: Gir deg den praktiske oppskriften på hvordan du bygger opp et case som overbeviser juryen.
- Atyp og Bufdir: «Neste Kapittel»
En kampanje som flytter grenser for hvordan vi snakker om barns livssituasjon – med sterk innsikt, modig historiefortelling og tydelig effekt. - Aller Media, Mindshare og Helsedirektoratet: «Lys i Mørket»
En regional kampanje for selvmordsforebygging i Nord-Norge som kombinerer lokal forankring med sterke budskap og målbare resultater. - Dentsu og Storebrand: «Skrekksenga»
En installasjon med levende veggedyr (!) på Oslo Lufthavn, som bokstavelig talt krøp under huden på folk – og rett inn i caselisten.
Velkommen til en faglig økt full av innsikt, inspirasjon og konkrete råd for deg som vil skape effekt – og vinne! Søknadsfrist for innsendelse av case er 25. august. Les mer om kategoriene her.

Webinar: Hvordan skrive et vinnercase!
Thursday 7 August
09:00 – 10:15
About the event
Organizer: MEDIAFORUM OG MEDIEBYRÅFORENINGEN
Slik skriver du et vinnercase!
Hva kjennetegner et godt case – og hva skal til for å vinne Medieprisen? Vi samler noen av bransjens beste til å dele erfaringer, konkrete eksempler og praktiske tips.
- Gino Ismail og Lena Sarset – OMD Norway: Gir deg den praktiske oppskriften på hvordan du bygger opp et case som overbeviser juryen.
- Atyp og Bufdir: «Neste Kapittel»
En kampanje som flytter grenser for hvordan vi snakker om barns livssituasjon – med sterk innsikt, modig historiefortelling og tydelig effekt. - Aller Media, Mindshare og Helsedirektoratet: «Lys i Mørket»
En regional kampanje for selvmordsforebygging i Nord-Norge som kombinerer lokal forankring med sterke budskap og målbare resultater. - Dentsu og Storebrand: «Skrekksenga»
En installasjon med levende veggedyr (!) på Oslo Lufthavn, som bokstavelig talt krøp under huden på folk – og rett inn i caselisten.
Velkommen til en faglig økt full av innsikt, inspirasjon og konkrete råd for deg som vil skape effekt – og vinne! Søknadsfrist for innsendelse av case er 25. august. Les mer om kategoriene her.