Selg mer med nyhetsbrev!
Wednesday 28 May
10:00 – 11:30
About the event
Organizer: E-Waves
Å selge gjennom nyhetsbrev kan være veldig lønnsomt – men det kommer an på hvordan det gjøres. Karsten Bisgaard fra We Assist skal i dette webinaret gi deg tips til hvordan du kan rigge ditt nyhetsbrev slik at du får mest mulig salg.
Program:
10:00: Velkommen v/Børge Jomaas, E-Waves. Presentasjon av deltakerne. Hva er deres erfaringer ift nyhetsbrev?
10:15: Multicom. Slik jobber en av Sørlandets største netthandel aktører med nyhetsbrev. V/Torald B. Kateraas.
10:30: WeAssist. Selg mer med nyhetsbrev. Klaviyo brukes som case.
- Innhold først, salg etterpå – 80 % verdi, 20 % salg. Folk kjøper når du løser problemer, inspirerer eller gir noe nyttig.
- Bygg en solid e-postflow som skaper grunnlag for stabil og lønnsom omsetning.
- Segmentering og triggere som kan brukes til å aktivere kunder igjen og igjen. På riktig tidspunkt.
Diskusjoner underveis. Webinaret er ferdig 11:30
Torald B Kateraas fra Multicom forteller hvordan de jobber med sine nyhetsbrev. Multicom har 63000 mottakere, sender tre brev i uka og tjener godt på dette.
– Vi har erfart at samspillet mellom emnefelt og previewtekst er avgjørende for å øke åpningsraten, mens mobilvennlig design og tydelige call-to-action utløser handling. Målet er å gjøre nyhetsbrev enda mer relevante, effektive og lønnsomme – både for oss og kundene våre, sier Torald B. Kateraas.
Neste steg i strategien:
- Personalisert innhold - Segmentering
- Øke antall påmeldinger til nyhetsbrevet
- Kanskje et nytt lojalitetsprogram

Selg mer med nyhetsbrev!
Wednesday 28 May
10:00 – 11:30
About the event
Organizer: E-Waves
Å selge gjennom nyhetsbrev kan være veldig lønnsomt – men det kommer an på hvordan det gjøres. Karsten Bisgaard fra We Assist skal i dette webinaret gi deg tips til hvordan du kan rigge ditt nyhetsbrev slik at du får mest mulig salg.
Program:
10:00: Velkommen v/Børge Jomaas, E-Waves. Presentasjon av deltakerne. Hva er deres erfaringer ift nyhetsbrev?
10:15: Multicom. Slik jobber en av Sørlandets største netthandel aktører med nyhetsbrev. V/Torald B. Kateraas.
10:30: WeAssist. Selg mer med nyhetsbrev. Klaviyo brukes som case.
- Innhold først, salg etterpå – 80 % verdi, 20 % salg. Folk kjøper når du løser problemer, inspirerer eller gir noe nyttig.
- Bygg en solid e-postflow som skaper grunnlag for stabil og lønnsom omsetning.
- Segmentering og triggere som kan brukes til å aktivere kunder igjen og igjen. På riktig tidspunkt.
Diskusjoner underveis. Webinaret er ferdig 11:30
Torald B Kateraas fra Multicom forteller hvordan de jobber med sine nyhetsbrev. Multicom har 63000 mottakere, sender tre brev i uka og tjener godt på dette.
– Vi har erfart at samspillet mellom emnefelt og previewtekst er avgjørende for å øke åpningsraten, mens mobilvennlig design og tydelige call-to-action utløser handling. Målet er å gjøre nyhetsbrev enda mer relevante, effektive og lønnsomme – både for oss og kundene våre, sier Torald B. Kateraas.
Neste steg i strategien:
- Personalisert innhold - Segmentering
- Øke antall påmeldinger til nyhetsbrevet
- Kanskje et nytt lojalitetsprogram