Frokostmøte: Bli best i Norge på markedsføring!
Wednesday 21 May
08:15 – 10:00
BI Trondheim
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Bli best i Norge på markedsføring!
Hva gjør en markedsstrategi til en suksess? Hvordan skriver man en markedsføringscase som vinner priser? Og hva ser en fagjury egentlig etter når de kårer de aller beste?
📍 Sted: BI Trondheim
📅 Dato: Onsdag 21. mai
🥐 Frokost: kl. 08:15-09:00
🎤 Foredrag: kl. 09:00–10:00 med Kristian Majer
Kristian er daglig leder i Motivation Branding og juryleder for Årets Markedsfører 2024, kåret av Markedsforeningen i Oslo (MFO). Med lang erfaring fra internasjonale merkevareprosjekter i over 45 land for selskaper som Coca-Cola, IKEA, VG, TINE og reMarkable, og som foreleser på masternivå ved CEMS, vet han hva som kreves for å utvikle markedsføring som både beveger og leverer resultater. Han jobbet etter setningen: «Adferd er irrelevant. Motivasjon er alt».
På frokostmøtet får du eksklusiv innsikt i hvordan juryen arbeider, og hva de faktisk legger vekt på når de vurderer en case. Kristian deler konkrete eksempler, verktøy og refleksjoner fra årets kåring – inkludert vinnercasene fra SATS, Storebrand, Forsvaret, Nille, Wabba Treats og Freia – og viser hvordan du kan bygge markedsføring som treffer målgruppen i hjertet og samtidig dokumenterer verdi for virksomheten.
Du får lære:
• Hvordan du bygger opp en prisvinnende case
• Hva som gjør merkevarestrategier sterke – og hva som feller dem
• Hvilke grep 1. og 2. plass Sats og Storebrand tok for å lykkes og hvordan de jobbet internt
• Hva som faktisk imponerer en jury bestående av markedsførere
I tillegg får du et unikt innblikk i hvordan prisen Årets Markedsfører i Oslo speiler det arbeidet vi gjør lokalt her i Trondheim, med den tradisjonsrike Robert Millar-prisen. Begge prisene handler om det samme: å løfte frem det beste faget vårt har å by på – og å lære av det.
Ta med deg kollegaer og start dagen med en god frokost, faglig påfyll og ny inspirasjon. Dette er en mulighet til å lære fra en av bransjens mest erfarne stemme – og å ta markedsføringen din ett steg videre.

BI Trondheim
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge

Frokostmøte: Bli best i Norge på markedsføring!
Wednesday 21 May
08:15 – 10:00
BI Trondheim
Brattørkaia 16, 7010 Trondheim, Norge
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Bli best i Norge på markedsføring!
Hva gjør en markedsstrategi til en suksess? Hvordan skriver man en markedsføringscase som vinner priser? Og hva ser en fagjury egentlig etter når de kårer de aller beste?
📍 Sted: BI Trondheim
📅 Dato: Onsdag 21. mai
🥐 Frokost: kl. 08:15-09:00
🎤 Foredrag: kl. 09:00–10:00 med Kristian Majer
Kristian er daglig leder i Motivation Branding og juryleder for Årets Markedsfører 2024, kåret av Markedsforeningen i Oslo (MFO). Med lang erfaring fra internasjonale merkevareprosjekter i over 45 land for selskaper som Coca-Cola, IKEA, VG, TINE og reMarkable, og som foreleser på masternivå ved CEMS, vet han hva som kreves for å utvikle markedsføring som både beveger og leverer resultater. Han jobbet etter setningen: «Adferd er irrelevant. Motivasjon er alt».
På frokostmøtet får du eksklusiv innsikt i hvordan juryen arbeider, og hva de faktisk legger vekt på når de vurderer en case. Kristian deler konkrete eksempler, verktøy og refleksjoner fra årets kåring – inkludert vinnercasene fra SATS, Storebrand, Forsvaret, Nille, Wabba Treats og Freia – og viser hvordan du kan bygge markedsføring som treffer målgruppen i hjertet og samtidig dokumenterer verdi for virksomheten.
Du får lære:
• Hvordan du bygger opp en prisvinnende case
• Hva som gjør merkevarestrategier sterke – og hva som feller dem
• Hvilke grep 1. og 2. plass Sats og Storebrand tok for å lykkes og hvordan de jobbet internt
• Hva som faktisk imponerer en jury bestående av markedsførere
I tillegg får du et unikt innblikk i hvordan prisen Årets Markedsfører i Oslo speiler det arbeidet vi gjør lokalt her i Trondheim, med den tradisjonsrike Robert Millar-prisen. Begge prisene handler om det samme: å løfte frem det beste faget vårt har å by på – og å lære av det.
Ta med deg kollegaer og start dagen med en god frokost, faglig påfyll og ny inspirasjon. Dette er en mulighet til å lære fra en av bransjens mest erfarne stemme – og å ta markedsføringen din ett steg videre.