Digitalt frokostmøte: 8 minutes
Wednesday 14 May
09:00 – 12:00
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Velkommen til 8 Minutes – Digitalt frokostmøte i regi av Trondheim Markedsforening og MFO
Trondheim Markedsforening inviterer, i samarbeid med MFO, til et spennende digitalt frokostmøte med 8 Minutes of Change – et arrangement som byr på faglig påfyll, nye perspektiver og høy underholdningsverdi.
I en årrekke har INMA's "8 Minutes of Digital Marketing" samlet markedsførings- og medieeksperter for å dele innsiktsfulle tips og trender – alt på bare åtte minutter. Med stramme tidsrammer og høye krav til innhold, har formatet blitt en favoritt blant bransjefolk.
Tidlig i 2024 ble det klart at INMA avvikles. Dette ga MFO muligheten til å videreføre det populære konseptet. Med den samme sterke kjernen – korte, skarpe innlegg som setter agenda og inspirerer.
Årets tema: "8 Minutes of Change"
Hvordan møter vi endring? Hva skal til for å skape den? Og hvilke tanker, teknologier og trender former morgendagens markedsføring?
Blant årets foredragsholdere:
- Katinka Sletten, Synlighet: Dette vil endre fremtiden til sosiale medier.
- Kristian K. Fredheim, Wabba Bønner, Biz og Baller: En beretning om motgang, vilje, tro og gjennomføringskraft.
- Ann Mari Wammeli, Schibsted: Den røde capsen endret verden. Hva vil du folk skal huske deg for?
- Babak Behrad, Trigger Oslo: Din Steinalder-Hjerne møter TikTok.
- Anders Tufte, Regnskogfondet: Kan markedsføring redde regnskogen før det er for sent?
- Marte Ruud Sandberg, First House: All in – fra kortspill til kloke valg.
- Adam MacDonald, Chickens Only: The Vanishing Act Nobody’s Talking About.
- Runar Wiksnes, Virke: Fra generasjonsmodell til regenerasjonsmodell.
- Iselin Guttormsen: Åpenhet, sex og utroskap selger.
- Pernille Vermedal Høgh, Schibsted: Vidunderlige nye verden… eller?
✨ To spennende navn slippes snart!
Hvem klarer å engasjere mest – på bare 8 minutter?

Digitalt frokostmøte: 8 minutes
Wednesday 14 May
09:00 – 12:00
About the event
Organizer: TRONDHEIM MARKEDSFORENING
Velkommen til 8 Minutes – Digitalt frokostmøte i regi av Trondheim Markedsforening og MFO
Trondheim Markedsforening inviterer, i samarbeid med MFO, til et spennende digitalt frokostmøte med 8 Minutes of Change – et arrangement som byr på faglig påfyll, nye perspektiver og høy underholdningsverdi.
I en årrekke har INMA's "8 Minutes of Digital Marketing" samlet markedsførings- og medieeksperter for å dele innsiktsfulle tips og trender – alt på bare åtte minutter. Med stramme tidsrammer og høye krav til innhold, har formatet blitt en favoritt blant bransjefolk.
Tidlig i 2024 ble det klart at INMA avvikles. Dette ga MFO muligheten til å videreføre det populære konseptet. Med den samme sterke kjernen – korte, skarpe innlegg som setter agenda og inspirerer.
Årets tema: "8 Minutes of Change"
Hvordan møter vi endring? Hva skal til for å skape den? Og hvilke tanker, teknologier og trender former morgendagens markedsføring?
Blant årets foredragsholdere:
- Katinka Sletten, Synlighet: Dette vil endre fremtiden til sosiale medier.
- Kristian K. Fredheim, Wabba Bønner, Biz og Baller: En beretning om motgang, vilje, tro og gjennomføringskraft.
- Ann Mari Wammeli, Schibsted: Den røde capsen endret verden. Hva vil du folk skal huske deg for?
- Babak Behrad, Trigger Oslo: Din Steinalder-Hjerne møter TikTok.
- Anders Tufte, Regnskogfondet: Kan markedsføring redde regnskogen før det er for sent?
- Marte Ruud Sandberg, First House: All in – fra kortspill til kloke valg.
- Adam MacDonald, Chickens Only: The Vanishing Act Nobody’s Talking About.
- Runar Wiksnes, Virke: Fra generasjonsmodell til regenerasjonsmodell.
- Iselin Guttormsen: Åpenhet, sex og utroskap selger.
- Pernille Vermedal Høgh, Schibsted: Vidunderlige nye verden… eller?
✨ To spennende navn slippes snart!
Hvem klarer å engasjere mest – på bare 8 minutter?