Lojale kunder som handler mer!
Thursday 24 April
10:00 – 11:30
About the event
Organizer: E-waves
De mest lønnsomme kundene er ofte de som allerede kjenner og liker deg. Men hvordan sikrer du deg lojale kunder som kommer tilbake gang etter gang?
Sammen med våre partnere Avarda og WeAssist tar vi et dypdykk ned i statistikken som forteller deg hvordan du får lojale kunder som handler mer i din nettbutikk.
Vi ser blant annet på:
- Hva skal til for å få lojale kunder?
- Må du ha kundeklubb?
- Medlem eller ikke medlem?
- Innlogget eller ikke innlogget?
En god kundeklubb handler ikke bare om rabatter – det handler om å bygge ekte relasjoner, samle verdifull innsikt og skape lojale ambassadører som fremsnakker deg og som kommer tilbake gang på gang. Dette er lurt fordi:
- Det koster 5-7 ganger mer å skaffe en ny kunde enn å beholde en eksisterende.
- Lojale kunder bruker ofte mer – og er mindre pris sensitive.
- Lojale kunder gir deg verdifull innsikt og ærlige tilbakemeldinger som kan drive utviklingen din fremover.
Men lojalitet kommer ikke av seg selv. Det handler om å bygge relasjoner, skape verdi mellom kjøpene – og gi kundene gode grunner til å bli værende.
På vår digitale samling får du mer kunnskap om hvordan du bør jobbe for å få flere lojale kunder, som handler mer i din nettbutikk!
PS: Vil du motta nyheter om det som skjer i netthandel bransjen på Sørlandet? Meld deg på E-Waves nyhetsbrev her.

Lojale kunder som handler mer!
Thursday 24 April
10:00 – 11:30
About the event
Organizer: E-waves
De mest lønnsomme kundene er ofte de som allerede kjenner og liker deg. Men hvordan sikrer du deg lojale kunder som kommer tilbake gang etter gang?
Sammen med våre partnere Avarda og WeAssist tar vi et dypdykk ned i statistikken som forteller deg hvordan du får lojale kunder som handler mer i din nettbutikk.
Vi ser blant annet på:
- Hva skal til for å få lojale kunder?
- Må du ha kundeklubb?
- Medlem eller ikke medlem?
- Innlogget eller ikke innlogget?
En god kundeklubb handler ikke bare om rabatter – det handler om å bygge ekte relasjoner, samle verdifull innsikt og skape lojale ambassadører som fremsnakker deg og som kommer tilbake gang på gang. Dette er lurt fordi:
- Det koster 5-7 ganger mer å skaffe en ny kunde enn å beholde en eksisterende.
- Lojale kunder bruker ofte mer – og er mindre pris sensitive.
- Lojale kunder gir deg verdifull innsikt og ærlige tilbakemeldinger som kan drive utviklingen din fremover.
Men lojalitet kommer ikke av seg selv. Det handler om å bygge relasjoner, skape verdi mellom kjøpene – og gi kundene gode grunner til å bli værende.
På vår digitale samling får du mer kunnskap om hvordan du bør jobbe for å få flere lojale kunder, som handler mer i din nettbutikk!
PS: Vil du motta nyheter om det som skjer i netthandel bransjen på Sørlandet? Meld deg på E-Waves nyhetsbrev her.