Merkevarebygging gjennom PR - tilstede i folks hverdagsliv
Wednesday 19 March
08:00 – 10:00
Fædrelandsvennen
Rådhusgata 14A, Kristiansand, Norge
About the event
Organizer: Markedsføringsforeningen i Kristiansand
Hvordan jobber man strategisk med PR og hvilken effekt gir det?
Hva kan lokale bedrifter gjøre for å bygge et sterkt omdømme i sitt nærmiljø?
Hvilke historier fra næringslivet blir det skrevet om i media, og hvordan prioriterer journalistene sine saker?
Markedsføringsforeningen i Kristiansand inviterer til et frokostseminar med fokus på hvordan strategisk PR og medieomtale kan styrke bedrifters omdømme og tilstedeværelse i folks daglige liv.
Gjennom innsiktsfulle presentasjoner fra både næringslivaktører og media vil deltakerne få verktøy for en effektiv PR-strategi og eksempler på hvordan arbeid med omdømme kan bygge relasjon med kunder, ansatte og samfunnet.
Med oss har vi:
Anniken B Scjøtt - Dyreparken, Markeds- og kommunikasjonsdirektør
Sindre Hopland - Fædrelandsvennen, Leder for Næringslivsavdelingen
Bli med på frokostseminar for en god dose faglig påfyll. Det blir servert frokost og kaffe.
Dørene åpner kl 08:00.
Foredragene starter ca. 08.30.

Fædrelandsvennen
Rådhusgata 14A, Kristiansand, Norge

Merkevarebygging gjennom PR - tilstede i folks hverdagsliv
Wednesday 19 March
08:00 – 10:00
Fædrelandsvennen
Rådhusgata 14A, Kristiansand, Norge
About the event
Organizer: Markedsføringsforeningen i Kristiansand
Hvordan jobber man strategisk med PR og hvilken effekt gir det?
Hva kan lokale bedrifter gjøre for å bygge et sterkt omdømme i sitt nærmiljø?
Hvilke historier fra næringslivet blir det skrevet om i media, og hvordan prioriterer journalistene sine saker?
Markedsføringsforeningen i Kristiansand inviterer til et frokostseminar med fokus på hvordan strategisk PR og medieomtale kan styrke bedrifters omdømme og tilstedeværelse i folks daglige liv.
Gjennom innsiktsfulle presentasjoner fra både næringslivaktører og media vil deltakerne få verktøy for en effektiv PR-strategi og eksempler på hvordan arbeid med omdømme kan bygge relasjon med kunder, ansatte og samfunnet.
Med oss har vi:
Anniken B Scjøtt - Dyreparken, Markeds- og kommunikasjonsdirektør
Sindre Hopland - Fædrelandsvennen, Leder for Næringslivsavdelingen
Bli med på frokostseminar for en god dose faglig påfyll. Det blir servert frokost og kaffe.
Dørene åpner kl 08:00.
Foredragene starter ca. 08.30.