E-handelsdagen 2025
Wednesday 2 April
09:00 – 16:00
JDD Utstyr
Østre Lohnelier 84, Søgne, Norge
About the event
Organizer: E-waves
E-handelsdagen 2025
Vi streamer foredrag fra E-handelsdagen i Oslo og samles lokalt for en trivelig dag.
Nettbutikker står overfor en tid hvor det ikke lenger er nok å følge gamle mønstre. For å vokse i et marked i rask endring, må bedrifter tørre å tenke nytt og eksperimentere.
De som tester, tilpasser seg og lærer raskt, vil ha størst sjanse for å lykkes. Tradisjonelle strategier kan fortsatt ha sin plass, men det er viktigere enn noensinne å utforske nye muligheter.
Vi treffes hos JDD Utstyr i Lonelier, som i 2024 har vokst med hele 43%. Mye takket være stor vilje til å teste nye ting og å ta risiko. Vi streamer foredrag med nasjonale og internasjonale eksperter innen eksperimentering fra Oslo.
På E-handelsdagen 2025 viser vi hvordan eksperimentering kan bli din mest effektive vekststrategi - med konkrete råd om alt fra testing av markedsføring til forbedring av kundeopplevelser og teknologi.
Hvem passer dette for?
- Nettbutikker som vil vokse i et krevende marked og deres leverandører.
- Alle som jobber med netthandel.
- Deg som har lyst til å lære av de beste i landet.
- Deg som har lyst til å høre mer om hvordan JDD Utstyr har skapt verdi gjennom eksperimentering.
- Deg som har lyst til å ha en hyggelig dag sammen med andre netthandel bedrifter i regionen.
Program
08:30-08:55
Kaffe og frukt.
Introduksjon fra E-Waves 08:55
-----------------------------
09:00-09:10
Introduksjon
Karl Philip Lund, INEVO.
-----------------------------
09:10-09:40
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner.
Dina Doder, Norwegian.
-----------------------------
09:40-09:50
Pause
-----------------------------
09:50-10:20
Veien fra fysisk til digital markedsføring.
André Pedersen, Intersport.
-----------------------------
09:10-09:40
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner.
Dina Doder, Norwegian.
-----------------------------
10:20-10:50
Mer testing på mindre tid: Slik får du Meta til å elske annonsene dine.
Vetle Sørøy, INEVO.
-----------------------------
10:50-11:10
Pause.
-----------------------------
11:10-11:30
Fra 0 til 150% eksperimentering på 1 år.
Alf Lim og Øystein Sandvik, Norse Atlantic Airways.
-----------------------------
11:30-12:15
Lunsj. Vi serverer baguetter og drikke.
-----------------------------
12:15-12:30
Presentasjon av JDD Utstyr.
-----------------------------
12:30-13:10
Paneldebatt om Google Automated Discounts (GAD).
Forbrukertilsynet, Kin Group, Schibsted, Villoid.
-----------------------------
13:10-13:30
Kake, kaffe og diskusjon om det vi har hørt om løpet av dagen.
-----------------------------
13:30-14:00
Testing for suksess! Eksperimentering som driver for vekst hos Floyd.no.
Guro Smith og Janne Gjessing, Floyd.no.
-----------------------------
14:00-14:30
Hvordan lykkes med eksperimentering? Innsikt fra Norges største eksperiment program.
Jonas Moe, TV2.
-----------------------------
14:30-14:50
Pause.
-----------------------------
14:50-15:20
Eksperimentering som et helvete - Tiltak du kan begynne med i morgen.
Daniel Theodor Hjertvik Henriksen, INEVO.
-----------------------------
15:20-15:50
7 eksperimentelle flows som økte TRENDHIM's automatiseringsomsetning fra 32 % til 54 %.
Kenneth Rohr, TRENDHIM.
-----------------------------
15:50-16:00
Avslutning og oppsummering.
-----------------------------
Vi serverer frukt og kaffe til frokost og en god lunsj.
Takk til WeAssist og Avarda som støtter netthandel bransjen på Sørlandet som partnere av E-Waves. Det gjør at vi kan arrangere samlinger som denne.
Meld deg gjerne på vårt nyhetsbrev her.

JDD Utstyr
Østre Lohnelier 84, Søgne, Norge

E-handelsdagen 2025
Wednesday 2 April
09:00 – 16:00
JDD Utstyr
Østre Lohnelier 84, Søgne, Norge
About the event
Organizer: E-waves
E-handelsdagen 2025
Vi streamer foredrag fra E-handelsdagen i Oslo og samles lokalt for en trivelig dag.
Nettbutikker står overfor en tid hvor det ikke lenger er nok å følge gamle mønstre. For å vokse i et marked i rask endring, må bedrifter tørre å tenke nytt og eksperimentere.
De som tester, tilpasser seg og lærer raskt, vil ha størst sjanse for å lykkes. Tradisjonelle strategier kan fortsatt ha sin plass, men det er viktigere enn noensinne å utforske nye muligheter.
Vi treffes hos JDD Utstyr i Lonelier, som i 2024 har vokst med hele 43%. Mye takket være stor vilje til å teste nye ting og å ta risiko. Vi streamer foredrag med nasjonale og internasjonale eksperter innen eksperimentering fra Oslo.
På E-handelsdagen 2025 viser vi hvordan eksperimentering kan bli din mest effektive vekststrategi - med konkrete råd om alt fra testing av markedsføring til forbedring av kundeopplevelser og teknologi.
Hvem passer dette for?
- Nettbutikker som vil vokse i et krevende marked og deres leverandører.
- Alle som jobber med netthandel.
- Deg som har lyst til å lære av de beste i landet.
- Deg som har lyst til å høre mer om hvordan JDD Utstyr har skapt verdi gjennom eksperimentering.
- Deg som har lyst til å ha en hyggelig dag sammen med andre netthandel bedrifter i regionen.
Program
08:30-08:55
Kaffe og frukt.
Introduksjon fra E-Waves 08:55
-----------------------------
09:00-09:10
Introduksjon
Karl Philip Lund, INEVO.
-----------------------------
09:10-09:40
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner.
Dina Doder, Norwegian.
-----------------------------
09:40-09:50
Pause
-----------------------------
09:50-10:20
Veien fra fysisk til digital markedsføring.
André Pedersen, Intersport.
-----------------------------
09:10-09:40
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner.
Dina Doder, Norwegian.
-----------------------------
10:20-10:50
Mer testing på mindre tid: Slik får du Meta til å elske annonsene dine.
Vetle Sørøy, INEVO.
-----------------------------
10:50-11:10
Pause.
-----------------------------
11:10-11:30
Fra 0 til 150% eksperimentering på 1 år.
Alf Lim og Øystein Sandvik, Norse Atlantic Airways.
-----------------------------
11:30-12:15
Lunsj. Vi serverer baguetter og drikke.
-----------------------------
12:15-12:30
Presentasjon av JDD Utstyr.
-----------------------------
12:30-13:10
Paneldebatt om Google Automated Discounts (GAD).
Forbrukertilsynet, Kin Group, Schibsted, Villoid.
-----------------------------
13:10-13:30
Kake, kaffe og diskusjon om det vi har hørt om løpet av dagen.
-----------------------------
13:30-14:00
Testing for suksess! Eksperimentering som driver for vekst hos Floyd.no.
Guro Smith og Janne Gjessing, Floyd.no.
-----------------------------
14:00-14:30
Hvordan lykkes med eksperimentering? Innsikt fra Norges største eksperiment program.
Jonas Moe, TV2.
-----------------------------
14:30-14:50
Pause.
-----------------------------
14:50-15:20
Eksperimentering som et helvete - Tiltak du kan begynne med i morgen.
Daniel Theodor Hjertvik Henriksen, INEVO.
-----------------------------
15:20-15:50
7 eksperimentelle flows som økte TRENDHIM's automatiseringsomsetning fra 32 % til 54 %.
Kenneth Rohr, TRENDHIM.
-----------------------------
15:50-16:00
Avslutning og oppsummering.
-----------------------------
Vi serverer frukt og kaffe til frokost og en god lunsj.
Takk til WeAssist og Avarda som støtter netthandel bransjen på Sørlandet som partnere av E-Waves. Det gjør at vi kan arrangere samlinger som denne.
Meld deg gjerne på vårt nyhetsbrev her.