Forhåndspåmelding 10:13-festivalen 2025
10 January 00:00 –
17 January 23:59
Ryfylkeveien 757, Sandnes, Norge
About the event
Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland
Forhåndspåmeldingen er åpen 10.-17.januar 2025!
Meld på gruppe i løpet av disse dagene for å komme med i trekningen om plass på 10:13-festivalen 2025.
Les før du starter påmeldingen:
Opplysningene som trengs til forhåndspåmeldingen: Antall, overnattingsønsker (i prioritert rekkefølge), navn og år deltakerne er født, og navn, epostadresse og tlf.nr. til deltakernes foresatte. I tillegg spør vi om det er ønskelig med buss inn til Horve på mandagen (les mer på hjemmesiden vår). Systemet krever også et telefonnummer knyttet til deltaker (kan være samme som foresatt).
Det skal ikke betales noe på dette tidspunktet.
Vi vil gjerne at dere sender inn en påmelding pr gruppe med inntil 6 deltakere i en gruppe.
Stegene i påmeldingen i Checkin:
1. Velg antall billetter (1-6 stk)
2. Fyll ut kontaktinformasjon om den voksne som gjør forhåndspåmeldingen av gruppa (bestillingskontakt)
3. Fyll ut informasjon om hver deltaker som skal være med i trekningen (deltakerinformasjon: navn, født, tlf.nr. til foresatte, epostadresse til foresatte, buss mandag)
4. Har du valgt flere enn 1 billett vil du nå få opp billett 2 hvor samme info skal fylles ut for neste deltaker. Så kommer billett 3, osv.
5. Ordre tilleggsvalg: Felles spørsmål/valg for bestillingen/gruppepåmeldingen (antall i gruppa, overnattingsønsker)
6. Bestillingskontakt skal få en ordrebekreftelse på epost kort tid etter at påmeldingen er gjennomført.
Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret.
10:13-festivalen 2025
Når: 4.-8.august 2025
Hvem: Deltakere født i 2012-2014 (ferdig med 5.-7.kl. sommeren 2025)
Hvor: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Mer info på hjemmesiden
Forhåndspåmelding 10:13-festivalen 2025
Deltakerplasser gis ved loddtrekning. I perioden 10.-17. januar kan en forhåndspåmelde deltakere som skal være med i trekningen.
Vi vil gjerne at dere sender inn en påmelding pr gruppe med inntil 6 deltakere i en gruppe. Dersom en gruppe er flere enn 6 stk må de fordeles på to grupper som begge forhåndspåmeldes innen fristen. Det er mulig å skrive i kommentarfelt at disse gruppene hører sammen, men de håndteres som to grupper i loddtrekningen.
Dersom det dukker opp en venn til som skulle vært en del av gruppa etter at dere har gjort forhåndspåmeldingen, kan dere gjøre en ekstra påmelding for denne deltakeren innen fristen og kommentere hvem deltakeren hører til (navn på de i gruppa som allerede er forhåndspåmeldt). Vi vil før trekningen gå gjennom gruppene og etter beste evne «samle» de vi ser hører sammen dersom det er ledig plass i gruppa. Hvis noen da har blitt flere enn 6 stk vil vi ta kontakt og be dere dele dem i to grupper.
Vi har ulike overnattingsalternativer, disse finner du mer informasjon om her. Ved forhåndspåmelding ber vi dere prioritere hvilke(n) overnattingsplass(er) gruppa ønsker seg.
Det er viktig å få kontaktopplysning til foresatte til alle deltakerne i gruppa. Vi ber dere derfor om å ha klar tlf.nr. og e-postadresse til foresatte for alle deltakerne i gruppa. Hvis dere ikke har e-postadresse og tlf.nr. for alle foresatte når forhåndspåmeldingen blir gjort, må dette ettersendes snarest mulig på e-post til 1013@normisjon.no. Dette brukes når vi skal kontakte dere med svar på trekningen.
Når vi trekker så får deltakerne i gruppa et overnattingssted, og her ser vi på den prioriterte rekkefølgen gruppa ønsket. Dersom en gruppe ikke får førsteønsket for overnattingssted eller ikke får plass på festivalen, så havner deltakergruppen på venteliste. Vi oppretter kun ÉN venteliste, og dersom det blir ledig plass på f.eks. internat, så får neste deltakergruppe på venteliste tilbud om ledig plass. Det gjelder også om deltakergruppen allerede har plass (f.eks. i teltleir).
Etter trekningen er gjort trenger vi tid til å gjøre klart svarene til alle gruppene. Svaret sendes ut på epost så fort det er klart til det og senest i midten/slutten av februar. Svarene til gruppene er unike og gir svar om en har fått plass på festivalen og hvilket overnattingsalternativ en har fått plass på. Havnet gruppa på venteliste i trekningen vil en få beskjed om det i svaret til gruppa etter trekningen. I svaret vil det være link til endelig påmelding. Plassen MÅ aksepteres innen fristen oppgitt i eposten etter tildelt plass, ellers går plassen til deltakere på venteliste.
Dersom det ikke blir venteliste etter trekning vil ledige plasser legges ut fortløpende.
Etter 15.april forbeholder vi oss retten til å ta inn deltakere fra ventelisten basert på hva som er mest hensiktsmessig for å få plass til flest mulig.
En gruppe i trekningen kan bestå av både gutter og jenter, men gutter og jenter må bo på hvert sitt rom/ i hvert sitt telt på festivalen.
Kontaktinfo:
Tlf. 51 68 27 50 / 98 21 61 60
E-post: 1013@normisjon.no
Ryfylkeveien 757, Sandnes, Norge
Forhåndspåmelding 10:13-festivalen 2025
10 January 00:00 –
17 January 23:59
Ryfylkeveien 757, Sandnes, Norge
About the event
Organizer: Acta/Normisjon region Rogaland
Forhåndspåmeldingen er åpen 10.-17.januar 2025!
Meld på gruppe i løpet av disse dagene for å komme med i trekningen om plass på 10:13-festivalen 2025.
Les før du starter påmeldingen:
Opplysningene som trengs til forhåndspåmeldingen: Antall, overnattingsønsker (i prioritert rekkefølge), navn og år deltakerne er født, og navn, epostadresse og tlf.nr. til deltakernes foresatte. I tillegg spør vi om det er ønskelig med buss inn til Horve på mandagen (les mer på hjemmesiden vår). Systemet krever også et telefonnummer knyttet til deltaker (kan være samme som foresatt).
Det skal ikke betales noe på dette tidspunktet.
Vi vil gjerne at dere sender inn en påmelding pr gruppe med inntil 6 deltakere i en gruppe.
Stegene i påmeldingen i Checkin:
1. Velg antall billetter (1-6 stk)
2. Fyll ut kontaktinformasjon om den voksne som gjør forhåndspåmeldingen av gruppa (bestillingskontakt)
3. Fyll ut informasjon om hver deltaker som skal være med i trekningen (deltakerinformasjon: navn, født, tlf.nr. til foresatte, epostadresse til foresatte, buss mandag)
4. Har du valgt flere enn 1 billett vil du nå få opp billett 2 hvor samme info skal fylles ut for neste deltaker. Så kommer billett 3, osv.
5. Ordre tilleggsvalg: Felles spørsmål/valg for bestillingen/gruppepåmeldingen (antall i gruppa, overnattingsønsker)
6. Bestillingskontakt skal få en ordrebekreftelse på epost kort tid etter at påmeldingen er gjennomført.
Trenger du hjelp, ta kontakt med regionkontoret.
10:13-festivalen 2025
Når: 4.-8.august 2025
Hvem: Deltakere født i 2012-2014 (ferdig med 5.-7.kl. sommeren 2025)
Hvor: Horve Ungdomssenter, Sandnes
Mer info på hjemmesiden
Forhåndspåmelding 10:13-festivalen 2025
Deltakerplasser gis ved loddtrekning. I perioden 10.-17. januar kan en forhåndspåmelde deltakere som skal være med i trekningen.
Vi vil gjerne at dere sender inn en påmelding pr gruppe med inntil 6 deltakere i en gruppe. Dersom en gruppe er flere enn 6 stk må de fordeles på to grupper som begge forhåndspåmeldes innen fristen. Det er mulig å skrive i kommentarfelt at disse gruppene hører sammen, men de håndteres som to grupper i loddtrekningen.
Dersom det dukker opp en venn til som skulle vært en del av gruppa etter at dere har gjort forhåndspåmeldingen, kan dere gjøre en ekstra påmelding for denne deltakeren innen fristen og kommentere hvem deltakeren hører til (navn på de i gruppa som allerede er forhåndspåmeldt). Vi vil før trekningen gå gjennom gruppene og etter beste evne «samle» de vi ser hører sammen dersom det er ledig plass i gruppa. Hvis noen da har blitt flere enn 6 stk vil vi ta kontakt og be dere dele dem i to grupper.
Vi har ulike overnattingsalternativer, disse finner du mer informasjon om her. Ved forhåndspåmelding ber vi dere prioritere hvilke(n) overnattingsplass(er) gruppa ønsker seg.
Det er viktig å få kontaktopplysning til foresatte til alle deltakerne i gruppa. Vi ber dere derfor om å ha klar tlf.nr. og e-postadresse til foresatte for alle deltakerne i gruppa. Hvis dere ikke har e-postadresse og tlf.nr. for alle foresatte når forhåndspåmeldingen blir gjort, må dette ettersendes snarest mulig på e-post til 1013@normisjon.no. Dette brukes når vi skal kontakte dere med svar på trekningen.
Når vi trekker så får deltakerne i gruppa et overnattingssted, og her ser vi på den prioriterte rekkefølgen gruppa ønsket. Dersom en gruppe ikke får førsteønsket for overnattingssted eller ikke får plass på festivalen, så havner deltakergruppen på venteliste. Vi oppretter kun ÉN venteliste, og dersom det blir ledig plass på f.eks. internat, så får neste deltakergruppe på venteliste tilbud om ledig plass. Det gjelder også om deltakergruppen allerede har plass (f.eks. i teltleir).
Etter trekningen er gjort trenger vi tid til å gjøre klart svarene til alle gruppene. Svaret sendes ut på epost så fort det er klart til det og senest i midten/slutten av februar. Svarene til gruppene er unike og gir svar om en har fått plass på festivalen og hvilket overnattingsalternativ en har fått plass på. Havnet gruppa på venteliste i trekningen vil en få beskjed om det i svaret til gruppa etter trekningen. I svaret vil det være link til endelig påmelding. Plassen MÅ aksepteres innen fristen oppgitt i eposten etter tildelt plass, ellers går plassen til deltakere på venteliste.
Dersom det ikke blir venteliste etter trekning vil ledige plasser legges ut fortløpende.
Etter 15.april forbeholder vi oss retten til å ta inn deltakere fra ventelisten basert på hva som er mest hensiktsmessig for å få plass til flest mulig.
En gruppe i trekningen kan bestå av både gutter og jenter, men gutter og jenter må bo på hvert sitt rom/ i hvert sitt telt på festivalen.
Kontaktinfo:
Tlf. 51 68 27 50 / 98 21 61 60
E-post: 1013@normisjon.no